news-background
news-background

تینا فی، جیمی دورنان و میشل یو به فیلم A Haunting In Venice کنت برانا پیوستند

«کنت برانا» گروهی دیگر از ستارگان را برای فیلم جدیدی بر اساس آثار «آگاتا کریستی» گرد هم آورد. این هفته گزارش شد که بازیگران «جود هیل»، «کایل آلن»، «کامیل کاتین»، «جیمی دورنان»، «میشل یو»، «کلی رایلی»، «اما لیرد»، «ریکاردو اسکاماریکو» و «علی خان» به فیلم «تسخیرشدگی در ونیز» (A Haunting In Venice) ملحق شده‌اند.

برانا بار دیگر نقش «هرکول پوارو» را بازی می‌کند و کارگردان فیلم خواهد بود. «مایکل گرین» نویسنده این اقتباس بر اساس «جشن هالووین» (Hallowe'en Party) است. فیلمبرداری این پروژه در استودیوهای پاینوود لندن انجام می‌شود و استودیوی قرن بیستم فیلم را پخش می‌کند.

داستان فیلم در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم ونیز و در شب هالووین قرار داده شده است. «هرکول پوارو» که حالا بازنشسته شده و خودش را به باشکوه‌ترین شهر دنیا تبعید کرده، به یک جلسه احضار ارواح در پلاتزویی تسخیرشده می‌رود. وقتی یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، کارآگاه در دنیای شوم سایه‌ها و اسرار فرو می‌رود.

برانا می‌گوید: «این یک پیشرفت فوق‌العاده برای شخصیت «هرکول پوارو» و چندگانه «آگاتا کریستی» است. این داستان پیچیده و کمتر شناخته شده پررمز‌وراز که در هالووین و در شهری پرشور اتفاق می‌افتد، فرصتی شگفت‌انگیز برای ما به‌عنوان فیلمساز است و از این فرصت لذت می‌بریم تا اثری واقعاً دلهره‌آور برای مخاطبان وفادار خود ارائه کنیم.»

«تسخیرشدگی در ونیز» سومین فیلم استودیوی قرن بیستم بر اساس آثار کریستی پس از «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) در سال ۲۰۱۷ و «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) در سال ۲۰۲۲ است. قسمت اول با بودجه ۵۵ میلیون دلاری و با بازی برانا، «پنه‌لوپه کروز»، «جودی دنچ»، «ویلم دافو»، «جانی دپ»، و «دیزی ریدلی» ساخته شد و ۳۵۲.۸ میلیون دلار فروش کرد در حالی که «مرگ روی نیل» با بودجه ۹۰ میلیون دلاری و با بازی بازیگرانی چون برانا، «آنت بنینگ»، «راسل برند»، «گل گدوت» و «آرمی همسر» ساخته شد و ۱۳۷ میلیون دلار فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید