news-background
news-background

پاسخ «کوبنده» ریکی جرویز به پیشنهاد اجرای گلدن گلوب ۲۰۲۳

جرویز به پیشنهاد اجرای دوباره مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» واکنش نشان داده است.

«ریکی جرویز» خالق سریال «اداره» (The Office) و مجری جنجالی مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» در سال‌های گذشته، می‌گوید حاضر نیست دوباره مجری این رویداد باشد.

پس از آنکه یک هوادار ویدیوی اجرای جرویز در مراسم سال ۲۰۲۰ را به اشتراک گذاشت، کاربران توییتر از کمدین خواستند او برای ششمین بار مجری «گلدن گلوب» شود. جرویز در پاسخ به این درخواست فقط می‌نویسد:‌ «گور پدرش.»

«اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) پیش‌تر برای پخش تلویزیونی این مراسم با شبکه ان‌بی‌سی به توافق رسیده بود. این گروه پس از افشاگری «لس‌آنجلس تایمز» در مورد وجود نداشتن حتی یک رأی‌دهنده رنگین‌پوست در میان اعضا و فسادهای دیگر وعده ایجاد تغییرات بنیادین را داده بود. این مراسم سال گذشته بدون حضور سلبریتی‌ها و پوشش رسانه‌ای برگزار شد.

جرویز در مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» سال ۲۰۲۰ به برندگان توصیه کرده بود: «ادعا می‌کنید که «فرهنگ بیداری» روی شما تأثیر داشته، اما شرکت‌هایی که برایشان کار می‌کنید باورنکردنی‌اند. اپل، آمازون، دیزنی… اگر داعش یک شبکه تلویزیونی اینترنتی تأسیس می‌کرد شما هم با آن‌ها تماس می‌گرفتید. بنابراین اگر امشب برنده جایزه شدید از آن برای بیان نظرات سیاسی استفاده نفرمائید. شما در موقعیتی نیستید که در مورد هیچ مسئله‌ای سخنرانی کنید. در مورد دنیای واقعی چیزی نمی‌دانید. اغلب شما از «گرتا تونبرگ» کمتر تحصیل کرده‌اید.»

جرویز پیش‌تر در مورد اینکه چرا توصیه‌اش به برندگان گلدن گلوب برای پرهیز از سخنرانی‌های سیاسی با استقبال مخاطبین همراه شد به «یاهو» گفته بود‌: «به گمانم علتش این بود که مردم خسته شده بودند از اینکه می‌دیدند میلیونرها برای‌شان نطق می‌کنند که [برای مثال] بازیافت را جدی بگیرند، در حالی که خودشان با جت شخصی سفر می‌کنند. بنابراین فکر می‌کنم مردم از تزویر خسته شده بودند.»

این کمدین سال گذشته در مصاحبه با ان‌بی‌سی گفته بود که به یک شرط حاضر است مجری اسکار شود: «هیچ‌وقت به من اجازه نداده‌اند کاری که می‌خواهم را انجام دهم. به همین دلیل بود که گلدن گلوب من را استخدام کرد. گفتند می‌توانم شوخی‌های خودم را بنویسم و هرچه می‌خواهم بگویم، بدون برگزاری جلسات تمرین. اسکار هرگز چنین نخواهد کرد. و اگر اسکار این اجازه را بدهد، آن‌وقت حاضرم انجامش دهم اما این اتفاق هیچ‌وقت نخواهد افتاد. در نیمه راه کنسل خواهم شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶

دمش گرم.

نمایش اسپویل