news-background
news-background

شرط ریکی جرویز برای اجرای اسکار ۲۰۲۲

جرویز می‌گوید به یک شرط حاضر است مجری اسکار ۲۰۲۲ شود.

«ریکی جرویز» کمدین بریتانیایی اعلام کرد که به یک دلیل ساده حاضر نیست امسال مجری مراسم اسکار باشد. این بازیگر ۶۰ ساله که در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ مجری مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب بوده، آخرین بار به برندگان توصیه کرد «جایزه‌هایتان را بردارید و گورتان را گم کنید.»

ستاره «پس از زندگی» (After Life) در مصاحبه با برنامه «هودا و جنا» شبکه ان‌بی‌سی اعتراف کرد که پذیرش اجرای اسکار در حال حاضر تصمیمی پرخطر است اما اگر این فرصت به او داده شود، مانند همیشه شوخی‌های بی‌پرده‌ای خواهد کرد.

جرویز می‌گوید: «هیچ‌وقت به من اجازه نداده‌اند کاری که می‌خواهم را انجام دهم. به همین دلیل بود که گلدن گلوب من را استخدام کرد. گفتند می‌توانم شوخی‌های خودم را بنویسم و هرچه می‌خواهم بگویم، بدون برگزاری جلسات تمرین. اسکار هرگز چنین نخواهد کرد. و اگر اسکار این اجازه را بدهد، آن‌وقت حاضرم انجامش دهم اما این اتفاق هیچ‌وقت نخواهد افتاد. در نیمه راه کنسل خواهم شد.»

جرویز در مراسم گلدن گلوب با بازیگرانی چون «تام هنکس» و «لئوناردو دی‌کاپریو» شوخی‌هایی گزنده کرد. او پیش‌تر به «سان» گفته بود که گلدن گلوب ۲۰۲۰ را بیشتر از همه دوست دارد: «[مراسم سال] ۲۰۲۰ را بیشتر دوست دارم. انتظارات را برآورده کرد. ۱۰ سال قبل، وقتی اولین بار اجرا کردم، همه می‌گفتند: «اه، چطور می‌توانی در مورد این مولتی-میلیونرها و این انسان‌های زیبا این‌گونه حرف بزنی؟ ما سلبریتی‌ها را دوست داریم.» اما در مورد اجرای آخر می‌گفتند: «خدای من، آن‌ها را سرزنش کن، بیزاریم از این سلبریتی‌ها!»

اسکار ۲۰۲۲ پس از سه سال مجری را به مراسم بازمی‌گرداند. آخرین بار «جیمی کیمل» مجری این مراسم بود اما هم در آن سال و هم سال‌های بعد کاهش بیننده متوقف نشد.

مراسم اسکار نود و چهارم ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید