news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم Titans اعلام شد

اچ‌بی‌او مکس فصل چهارم «تایتان‌ها» را در ماه نوامبر پخش می‌کند.

تاریخ پخش چهارمین فصل سریال «تایتان‌ها» (Titans) از اچ‌بی‌او مکس با انتشار یک تیزر کوتاه تأیید شد. پخش این فصل با دو اپیزود از تاریخ ۳ نوامبر آغاز خواهد شد و اپیزودهای بعدی تا ۱ دسامبر ادامه پیدا می‌کنند. اچ‌بی‌او مکس اعلام کرده است که اپیزودهای بعدی فصل چهارم در سال ۲۰۲۳ پخش خواهند شد. این پلتفرم همین استراتژی پخش را برای «دوم پاترول» (Doom Patrol) اتخاذ کرده است. فصل سوم «تایتان‌ها» ۱۲ آگست سال گذشته پخش شده بود.

در خلاصه داستان فصل چهارم آمده است:‌ «تایتان‌ها که گاتهام را نجات داده‌اند، به جاده می‌زنند تا به سان‌فرانسیسکو بازگردند. اما پس از توفقی در متروپلیس، خود را گرفتار یک فرقه فراطبیعی می‌بینند که نیروهایی دیده نشده دارند.»

داستان سریال در مورد ماجراجویی‌های «برنتون تویتس» در نقش «دیک گریسون»، «آنا دیوپ» در نقش «کوری آندرس»، «تیگان کرافت» در نقش «ریچل راث»، «رایان پاتر» ردر نقش «گارفیلد لوگان»، «کوران والترز» در نقش «جیسون تاد»، «کانر لزلی» در نقش «دانا تروی»، «مینکا کلی» در نقش «دون گرانجر»، «آلن ریچسون» در نقش «هنک هال»، «چلسی زنگ» در نقش «رز ویلسون»، «چلا من» در نقش «جریکو»، «درو ون آکر» در نقش «آکولاد»، «ایسای مورالز» در نقش «دث‌استروک» و «ایان گلن» در نقش «بروس وین» است.

اچ‌بی‌او مکس فصل چهارم «تایتان‌ها» را ۳ نوامبر پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید