news-background
news-background

جنیفر لارنس در جشنواره فیلم لندن همکاری با لین رمزی را تأیید کرد؛ «پس از Hunger Games کنترل زندگی‌ام را از دست دادم»

لارنس برای اکران «گذرگاه» به جشنواره فیلم لندن سفر کرده است.

«جنیفر لارنس» در جشنواره فیلم لندن همکاری با «لین رمزی» را تأیید کرد. این بازیگر برنده اسکار که برای اکران «گذرگاه» (Causeway) اپل تی‌وی+ به لندن سفر کرده، سال گذشته در «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) را در نتفلیکس داشت. او در زمان برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی فیلم «آدام مک‌کی» باردار بود و مشارکت زیادی نداشت. اما پس از به دنیا آمدن فرزندش برای فیلم «گذرگاه» که از بخش‌هایی از زندگی شخصی‌اش الهام گرفته شده، آماده بازگشت به هالیوود است.

لارنس در مصاحبه‌ای با «ونیتی فر» گفته بود که مایل است با فیلمسازانی چون «آری استر»، «لئوس کاراکس»، و برادران کوئن همکاری کند. او این هفته در جشنواره لندن اعلام می‌کند که در حال همکاری با «لین رمزی» برای یک فیلم جدید است.

لارنس به «اسکرین دیلی» می‌گوید: «توفیقی تصادفی بود که اولین فیلم کمپانی فیلمسازی ما یک اثر مستقل [مانند «گذرگاه»] بود. بهترین جنبه تهیه‌کنندگی این است که می‌توان گسترش داد – در حال ساخت اثری با «لین رمزی» هستم؛ روی «لین رمزی» وسواس پیدا کرده‌ام.»

لارنس جزئیاتی از این فیلم فاش نمی‌کند اما رمزی اسکاتلندی بودجه فیلم‌هایش را معمولاً با کمک بازیگرانش تأمین می‌کند. او در فیلم‌های «باید در مورد کوین حرف بزنیم» (We Need to Talk About Kevin) و «هرگز اینجا نبوده‌ای» (You Were Never Really Here) به ترتیب با «تیلدا سویینتون» و «واکین فینیکس» همکاری کرده است.

لارنس که سابقه بازی در چندگانه «مردان ایکس» (X-Men) را دارد می‌گوید اگرچه «چندگانه هنر است» اما در حال حاضر تمایلی ندارد به آن دنیا بازگردد: «حالا دیگر هرگز نمی‌توانم چنین فیلمی بازی کنم چون خیلی پیر و شکننده‌ام.»

لارنس در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید پس از فیلم‌های «هانگر گیمز» (The Hunger Games) زندگی‌اش از کنترل خارج شده بود: «فکر می‌کنم حس کنترل را از دست دادم. بین انتشار «هانگر گیمز» و بردن اسکار، به چنان کالایی تبدیل شده بودم که احساس می‌کردم هر تصمیم من تصمیم گروهی بسیار بسیار مهمی است. وقتی امروز به آن زمان نگاه می‌کنم، نمی‌توانم به آن سال‌های بعد فکر کنم، [چون] کنترل [زندگی‌ام را] از دست داده بودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید