news-background
news-background

دومین تریلر رسمی سریال The Peripheral

«کلوئی گریس مورتس» به زودی سریال علمی-تخیلی «پیرامونی» را در آمازون دارد.

آمازون پرایم ویدیو تریلر دیگری برای سریال علمی-تخیلی «پرامونی» (The Peripheral) رونمایی کرد. این سریال تازه‌ترین اثر «لیسا جوی» و «جاناتان نولان» است که سریال «وست‌ورلد» (Westworld) را برای اچ‌بی‌او ساخته‌اند.

این سریال که از رمان علمی-تخیلی «ویلیام گیبسون» اقتباس شده در مورد شخصیتی به نام «فلین فیشر» با بازی مورتس است که در گوشه‌ای فراموش‌شده از آمریکای آینده می‌کوشد بنیان خانواده‌اش را حفظ کند. فلین زنی زیرک و جاه‌طلب است که بخت با او یار نبوده. او آینده‌ای برای خود متصور نیست، تا اینکه آینده او را فرامی‌خواند.

«اسکات بی. اسمیت» و «گرگ پلاگمن» نویسندگان و «جک رینور»، «گری کار»، «الی گوری»، «لوئیس هرتام»، «جی‌جی فیلد»، «تینیا میلر»، «شارلوت رایلی»، «الکساندرا بیلینگز»، «الکس هرناندز»، «کیتی لیونگ»، «جولین مور-کوک»، «ملیندا پیچ همیلتون»، «کریس کوی» و «آستین رایزینگ» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

مورتس سال گذشته در فیلم علمی-تخیلی «مادر/ربات» (Mother/Android) و «تام و جری» (Tom & Jerry) دیده شد و سال آینده در فیلم «نیمونا» (Nimona) صداپیشگی می‌کند. او آخرین بار در سه اپیزود سریال «۳۰ راک» (30 Rock) که سال ۲۰۱۳ به پایان رسید در تلویزیون دیده شده بود.

پرایم ویدیو «پیرامونی» را ۲۱ اکتبر پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید