news-background
news-background

تریلر سیتکام Blockbuster: رندال پارک ناجی آخرین فروشگاه بلاک‌باستر

«ونسا راموس» که «بروکلین نه-نه» را در کارنامه دارد پدیدآورنده «بلاک‌باستر» است.

نتفلیکس اولین تریلر سیتکام «بلاک‌باستر» (Blockbuster) با بازی «رندال پارک» را منتشر کرد. «ونسا راموس» که «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) و «سوپراستور» (Superstore) را در کارنامه دارد، پدیدآورنده این سریال است.

پارک در این سریال نقش «تیمی یون» را بازی می‌کند، «خیال‌باف عصر آنالوگ در دنیای فایوجی» که مدیر آخرین فروشگاه «بلاک‌باستر» باقی مانده در آمریکاست. تیمی و همکارانش از جمله «الایزا» با بازی «ملیسا فومرو» باید برای بقا تلاش کنند و با کمپانی‌های بزرگ را با اهرم «ارتباط انسانی» کنار بزنند.

آخرین فروشگاه واقعی فیلم و بازی‌های ویدیویی بلاک‌باستر تا سال ۲۰۱۹ در بند ایالت اوریگن فعال بود. داستان این سریال نتفلیکس در لوکیشن واقعی فروشگاه قرار داده نشده اما پارک پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که این فصل ۱۰ اپیزودی پیوسته از آن فروشگاه الهام گرفته شده است.

پارک می‌گوید: «من در محله‌ای باتنوع نژادی رشد کردم، تقریباً مثل این بود که دوستانم از همه نژادها باشند. شاید بیش از حد عالی بود، مثل یک آگهی تجاری بود. و من احساس می‌کنم که سریال‌ها همیشه به‌سختی این واقعیت را نشان داده‌اند. به نظر من سریال «از گرد راه رسیده» (Fresh off the Boat) عالی است، زیرا داشتن یک خانواده آسیایی-آمریکایی پیشگامانه بود و این سریال بخشی از زندگی من را منعکس می‌کند. اما بخشی از زندگی من این گروه متنوع از آدم‌ها نیز بودند.»

دیگر بازیگران سریال «تایلر آلوارز»، «مدلین آرتور»، «اگلا مردیز»، «جی‌بی اسموو»، و «کامایا فربورن» خواهند بود. «جان دیویس»، «جان فاکس» و «جکی کلارک» تهیه‌کنندگان سریال برای یونیورسال تله‌ویژن و دیویس اینترتینمنت بوده‌اند.

«بلاک‌باستر» ۳ نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید