news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Anne Rice's Mayfair Witches با انتشار تریلر اعلام شد

سریال «جادوگران می‌فر» ژانویه آینده پخش خواهد شد.

فصل اول سریال «جادوگران می‌فر آن رایس» (Anne Rice’s Mayfair Witches) با بازی «الکساندرا داداریو»، «هری هملین»، «جک هیوستون» و «تونگای کریسا» ۵ ژانویه ۲۰۲۳ به صورت انحصاری از ای‌ام‌س+ پخش خواهد شد. این شبکه با انتشار یک تریلر اعلام کرده است که پخش این سریال با دو اپیزود آغاز خواهد شد و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند.

این سریال روی یک جراح مغز و اعصاب جوان به نام روان با بازی «الکساندر داداریو» تمرکز می‌کند که متوجه می‌شود وارث غیرمنتظره خانواده‌ای از جادوگران است. او همچنانکه با قدرت‌های تازه کشف‌شده‌اش خو می‌گیرد، باید با موجود شومی که خانواده‌اش را برای نسل‌ها آزار داده مبارزه کند. «مارک جانسون» تهیه‌کننده، «استا اسپالدینگ» نویسنده و شورانر، «میشل اشفورد» نویسنده، «مایکل آپندال» کارگردان و «جف فریلیچ» تهیه‌کننده دیگر سریال است.

«جادوگران می‌فر» پس از «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview with the Vampire) دومین سریال ای‌ام‌سی در دنیای «آن رایس» است. «مارک جانسون» ناظر اقتباس از آثار این نویسنده برای تلویزیون خواهد بود. «مصاحبه با خون‌آشام» به تازگی سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

سریال «جادوگران می‌فر آن رایس» ۵ ژانویه پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید