news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Super Mario Bros

اولین تریلر فیلم «برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros) با صداپیشگی «کریس پرت» رونمایی شد.

«آنیا تیلور-جوی» در نقش پیچ، «چارلی دی» در نقش «لوییجی»، «جک بلک» در نقش بوزر، «کیگان مایکل کی» در نقش وزغ، «سث روگن» در نقش کونگ الاغ، «فرد آرمیسن» در نقش کونگ بداخلاق، «کوین مایکل ریچاردسون» در نقش کامک، و «چارلز مارتینت» در نقشی افشانشده صداپیشگی خواهند کرد.

بحث لهجه و صدای پرت در نقش ماریو با انتشار این تریلر در شبکه‌های اجتماعی دوباره مطرح شد. این تریلر بیش از یک سال پس از انتخاب پرت برای این نقش منتشر شد. این انتقادات باعث شد حتی «جیمی کیمل» واکنش نشان دهد: «مردم در فضای آنلاین قویاً با صداپیشگی کریس پرت در نقش سوپر ماریو مخالفند. مردم در شبکه‌های اجتماعی خشمگینانه درخواست کردند که یک بازیگر ایتالیایی صداپیشه این نقش توهین‌آمیز و کلیشه‌ای باشد. مثل این است که کریس پرت به عنوان بازیگر جدید «پلنگ سیاه» معرفی شده باشد. باورنکردنی است. اگر برای توییت کردن به اندازه کافی بزرگسال باشید، برای اظهار نظر در مورد این موضوع بیش از حد بزرگسالید.»

پرت در این تریلر ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه‌ای که بیشتر روی شخصیت «بوزر» تمرکز می‌کند، تنها دو جمله «اینجا کجاست؟» و «قلمرو قارچ، به سراغت آمدیم» را می‌گوید.

فیلم «برادران سوپر ماریو» ۷ آوریل تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید