news-background
news-background

اولین تریلر Shotgun Wedding جنیفر لوپز

آمازون پرایم ویدیو اولین تریلر فیلم «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) با بازی «جنیفر لوپز» و «جاش دوامل» را منتشر کرد. این فیلم قرار است همزمان با اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم پرایم ویدیو پخش شود.

لوپز در این فیلم نقش دارسی و دوامل نقش تام را بازی می‌کنند، زوجی که خانواده‌های خود را برای یک مراسم ازدواج دور هم جمع کرده‌اند اما پس از تردید این زوج در پیوند خود این جشن از مسیر منحرف می‌شود. دیگر بازیگران فیلم «جنیفر کولیج»، «سونیا براگا»، «چیچ مارین»، «سلنا تان» و «لنی کراویتس» خواهند بود. «جیسون مور» کارگردان و «مارک همر» و «لیز مریودر» نویسندگان فیلمنامه بوده‌اند.

نقش تام در «ازدواج ناگهانی» ابتدا به «آرمی همر» سپرده شده بود، اما در پی درز پیام‌های خصوصی این بازیگر و افشای خشونت جنسی او در شبکه‌های اجتماعی و سپس متهم شدنش به تجاوز، از این فیلم و چند پروژه دیگر از جمله سریال «پیشنهاد» (The Offer) کنار گذاشته شد.

لوپز که اخیراً با «بن افلک» ازدواج کرده، فیلم کمدی رمانتیک «با من ازدواج کن» (Marry Me) را در شبکه پیکاک و سالن‌های سینما داشته است. این فیلم ۲۲.۴ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۴۹.۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و در پیکاک ۶ میلیون بیننده از آن استقبال کردند. مستند «وقت نیمه» (Halftime) لوپز نیز جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۲ را افتتاح کرده است.

لوپز در طول یک یا دو سال آینده پروژه‌های بسیاری از جمله فیلم «مادر» (The Mother)، «صفر» (The Cipher) «ایزابلا مادونادو»، و علمی-تخیلی «اطلس» (Atlas) به کارگردانی «برد پیتون» را در نتفلیکس خواهد داشت.

«ازدواج ناگهانی» ۲۷ ژانویه از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید