news-background
news-background

«پورن در ظاهر یک عنوان تلویزیونی خوش‌ساخت»؛ دفاع سازندگان Industry از صحنه‌های جنسی سریال

پدیدآورندگان «صنعت» (Industry) شبکه‌های بی‌بی‌سی و اچ‌بی‌او از نمایش صحنه‌های جنسی بی‌شمار در این سریال پربیننده دفاع کردند. پخش فصل دوم این سریال هفته پیش به پایان رسیده و در هر دو سوی اقیانوس اطلس بینندگان زیادی داشته است.

داستان سریال در مورد گروهی از زنان و مردان جوان است که در بانگ «شهر لندن» است که با ابزار مواد مخدر، روابط جنسی و مقام در تلاشند یکدیگر را به زانو درآورند.

منتقدین این سریال را «پلیدترین سریال بی‌بی‌سی» و «غیراخلاقی» نامیده‌اند. یکی از منتقدین در مجله «نیو استیتسمن» می‌نویسد این سریال در واقع «پورن در ظاهر یک عنوان تلویزیونی خوش‌ساخت» است که زندگی جنسی جوانان را به شکلی اغراق‌آمیز نمایش می‌دهد.

«کنراد کی» و «میکی دون» پدید‌آورندگان سریال که خودشان پیش‌تر سابقه تجربه در چنین سیستمی را داشته‌اند، در مصاحبه با «تایمز» بریتانیا می‌گویند: «می‌خواستیم یک سریال قابل‌استناد، جوانانه بسازیم، و بخشی از معنای جوان بودن در اوایل زندگی همه آن بازیگوشی‌هایی است که پشت درهای بسته می‌کنید. سکس در کسب‌وکار حرص-محور و پرانرژی بانک اهمیت دارد. نیروی محرکه آن تلاش برای شکار دوپامین است. به پول در آوردن واکنشی عصبی نشان می‌دهید.»

صحنه‌های جنسی این سریال همچون دیگر پروژه‌های هالیوود پس از جنبش «من هم»، با گروهی از مشاوران فیلمبرداری شده است. «شان بین» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) پیش‌تر ادعا کرده بود که این افراد حالت طبیعی این صحنه‌ها را از بین می‌برند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید