news-background
news-background

کریستین بیل: اجازه ندادند در فیلم Amesterdam آواز بخوانم تا صدای تیلور سوییفت شنیده شود

بیل می‌گوید به او گفته‌اند آواز نخواند تا صدای «تیلور سوییفت» بهتر شنیده شود.

«کریستین بیل» شاید دخترش را به خاطر همخوانی با «تیلور سوییفت» در فیلم «آمستردام» (Amsterdam) به کارگردانی «دیوید او. راسل» خوشحال کرده باشد، اما توانایی خوانندگی او برای دیگران ناخوشایند بوده است.

بیل در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: سورپرایز واقعی خوبی بود، و به هیچ‌کس چیزی نگفتم. به دخترم گفتم: «می‌دانی امروز با چه کسی آواز خواندم؟ تیلور سوییفت.» او گفت: «صبر کن ببینم، چه؟ چرا این کار را کرده‌ای؟»»

بیل که فیلم «امپراطوری خورشید» (Empire of the Sun) سابقه خوانندگی دارد، اضافه می‌کند: «صحنه بسیار مضحکی بود، چون [جان دیوید واشینگتن] و من کمی آن ترانه را تمرین کرده بودیم. [دیوید او. راسل] ما را مجبور کرده بود تمام روز آواز بخوانیم، اما بعد لحظه‌ای شعر را فراموش کردم. من نگاهی به جان دیوید انداختم، او نگاهی به من انداخت، چون او هم فراموش کرده بود.»

بیل ادامه می‌دهد: «ناگهان، دیوید [او. راسل] گفت: «نظرتان چیست که کریستین و جان دیوید در این صحنه خفه شوند و اجازه دهند تیلور بخواند؟» و مثل این بود که با صداهای وحشتناک، زمخت و ناهنجارمان مانع شنیده شدن صدای یک فرشته شده بودیم. بنابراین وقتی فردی با صدایی به آن زیبایی در کنار شما می‌خواند اتفاق ویژه‌ای است.»

بیل و واشینگتن در «آمسترادام» نقش دو سرباز زخمی را بازی می‌کنند که در بلژیک با یک پرستار با بازی رابی برخورد می‌کنند. سال‌ها بعد در دهه ۱۹۳۰، این سه به قتل متهم می‌شوند و خود را گرفتار توطئه‌ای می‌بینند که «ریشه در هولناک‌ترین دسیسه‌های پنهان تاریخ آمریکا» دارد.

بیل که با فیلم‌های «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) و «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) فیلم‌های ابرقهرمانی را تجربه کرده، در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید مایل است به چندگانه «جنگ ستارگان» نیز وارد شود.

بیل می‌گوید: «تمام چیزی که در «جنگ ستارگان» می‌خواستم این بود که لباسی از دنیای «جنگ ستارگان» بپوشم و وقتی در حال عبور هستم سرم به دیوار برخورد کند یا چنین چیزی. هواداران متعصبی که «جنگ ستارگان» را چندین مرتبه دیده‌اند همیشه آن صحنه که یک استورم‌تروپر سرش به در برخورد می‌کند را می‌شناسند. می‌خواستم آن سرباز باشم. همین.»

او اضافه می‌کند: «اما ببینید، اگر به قدر کافی بخت با من یار باشد که نقشی بیش از این بازی کنم، خدای من، بله. چه اتفاق دلپذیری. هنوز اکشن فیگورهای دوران کودکی‌ام را دارم. «کتی کندی» [تهیه‌کننده «جنگ ستارگان»] را هم به خوبی می‌شناسم چون او در فیلم «امپراطوری خورشید» با [استیون] اسپیلرگ همکاری کرد و حالا دنیای «جنگ ستارگان» را مدیریت می‌کند.»

نیو ریجنسی «آمستردام» را ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید