news-background
news-background

تولید فیلم Community برای پلتفرم Peacock رسماً تأیید شد

فیلم «اجتماع» از شبکه پیکاک پخش خواهد شد.

وعده «شش فصل و یک فیلم» سرانجام به واقعیت تبدیل خواهد شد. شبکه پیکاک به صورت رسمی سفارش ساخت یک فیلم بر اساس سریال «اجتماع» (Community) با بازیگران سابق از جمله «جول مک‌هیل»، «الیسون بری»، «کن جونگ» و «دنی پودی»، «جیلین جیکوبز» و «جیم راش» را تأیید کرد.

پیکاک در رقابتی تنگاتنگ امتیاز پخش این فیلم را خریداری کرده و با سونی پیکچرز تله‌ویژن به توافق رسیده است. این شبکه علاوه بر این همزمان با نتفلیکس و هولو شش فصل سریال را نیز به شکل غیر-انحصاری پخش می‌کند.

«دن هارمون» نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده پیش‌تر تولید این فیلم را تأیید کرده و در مصاحبه با «نیوزویک» گفته بود: ««حالا می‌خواهم بگویم که مسئله «زمان» ساخته شدنش است [نه امکان آن]. در مورد گفتن این حرف بسیار محتاط بوده‌ام.»

هارمون اضافه می‌کند: «چگونه به هوادارانی که هر روز در مورد سریال در اینستاگرام می‌نویسند می‌خواهید بگویید: «بله،‌ قطعاً ساخته خواهد شد، اما شاید از یک تا هشت سال آینده» در حالی که صنعت فیلمسازی به این شکل عمل می‌کند، به ویژه وقتی فاکتور پاندمی و غیره را اضافه کنید.»

شایعه تولید این فیلم از سال‌ها قبل شنیده می‌شد. در سال ۲۰۱۴ پیش از پخش فصل ششم از یاهو! اسکرین، «زک ون امبرگ» مدیر وقت سونی پیکچرز تله‌ویژن گفته بود که فیلمی احتمالاً با کارگردانی «جاستین لین» یا برادران روسو ساخته خواهد شد: «من شخصاً چنین گفت‌وگوهایی کرده‌ام.» در سال ۲۰۲۰، بازیگران سریال برای یک جلسه فیلمنامه‌خوانی و پرسش و پاسخ خیریه گرد آمدند و گفتند اگر فیلمنامه‌ای نوشته شود حاضرند نقش‌های قبلی را تکرار کنند.

از داستان فیلم، کارگردانان، و احتمال بازگشت دیگر بازیگران از جمله «دونالد گلاور» جزئیاتی فاش نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید