news-background
news-background

رایان رینولدز و هیو جکمن ابهامات Deadpool 3 را برطرف کردند

رینولدز و جکمن در «ددپول ۳» همکاری می‌کنند.

«رایان رینولدز» و «هیو جکمن» چهارشنبه این هفته با انتشار ویدیویی مضحک در توییتر اغلب نگرانی‌های هواداران در مورد «ددپول ۳» (Deadpool 3) را برطرف کردند. این فیلم قرار است سپتامبر سال ۲۰۲۴ اکران شود.

جکمن در این کلیپ می‌گوید: «سؤالات زیادی داشتم. تردیدی ندارم که شما هم سؤالات زیادی دارید، اما نگران نباشید، ما همه آن‌ها را الان پاسخ می‌دهیم. برای مثال، «ولورین» پس از فیلم «لوگان» (Logan 2017) چگونه می‌تواند زنده باشد؟»

رینولدز راه حل ساده این معما را توضیح می‌دهد: «داستان «لوگان» در سال ۲۰۲۹ روی می‌دهد. یک فیلم کاملاً جداگانه است. «لوگان» در فیلم «لوگان» مرد. تغییری در این موضوع ایجاد نمی‌کنیم. اتفاقی که در فیلم ما می‌افتد...»

پیش از آنکه این دو داستان فیلم را فاش کنند، صدای ترانه «بیدارم کن پیش از آنکه برقصی» (Wake Me Up Before You Go-Go) پخش می‌شود و از برملا شدن قصه جلوگیری می‌کند. پس از قطع شدن صدای ترانه، رینولدز و جکمن از «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول قدردانی می‌کنند.

شخصیت «ددپول» با بازی رینولدز در صحنه‌های پایانی قسمت دوم (Deadpool 2) به نمایی از فیلم «خاستگاه مردان-ایکس: ولورین» (X-Men Origins: Wolverine) ورود کرد و به شوخی خطاب به جکمن گفت: «ببین، دست آخر سرپنجه‌هایت کنار می‌گذاری و آدم‌های زیادی را ناراحت می‌کنی. اما یک روز، دوست قدیمی‌ات وید از تو می‌خواهد که دوباره برگردی. و وقتی خواهش کرد، بگو بله. دوستت دارم.»

«ددپول ۳» ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید