news-background
news-background

اولین تریلر فصل سوم سریال Emily in Paris

نتفلیکس با سومین فصل سریال «امیلی در پاریس» (Emily in Paris) با بازی «لیلی کالینز» بینندگان را بار دیگر به فرانسه و پاریس بازمی‌گرداند. تریلر اول این فصل ساعاتی پیش در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) نتفلیکس رونمایی شد.

«لیلی کالینز» در «امیلی در پاریس» به نویسندگی «دارن استار» نقش مدیر جاه‌طلب یک شرکت بازاریابی را بازی می‌کند که به شکلی غیرمنتظره شغلی رؤیایی در پاریس پیدا می‌کند و وظیفه احیای استراتژی یک کمپانی فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی به او سپرده می‌شود. زندگی جدید امیلی در پاریس مملو از ماجراجویی‌های مسرت‌بخش و چالش‌های غافلگیرکننده است

در فصل سوم آلفی با بازی «لوسین لاویسکنت» و گابریل با بازی «لوکاس براوو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. دیگر شخصیت‌های این فصل سیلوی با بازی «فیلیپین لیروی-بولیو»، جولین با بازی «ساموئل آرنولد» و لوک با بازی «برونو گوری» و آنتونی با بازی «ویلیام عبدی» خواهند بود.

فصل دوم این مجموعه ۲۲ دسامبر سال گذشته پخش شده و در میان فهرست ۱۰ سریال پربیننده نتفلیکس در ۹۴ کشور در صدر ایستاده بود. این فصل در چهار روز اول انتشار ۱۰۷.۶ میلیون ساعت بیننده داشت. نتفلیکس سفارش ساخت فصل سوم و چهارم این سریال را ژانویه گذشته صادر کرد.

فصل سوم «امیلی در پاریس» ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید