news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Crown اعلام شد

نتفلیکس در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) تأیید کرد که فصل پنجم سریال «تاج» (The Crown) را ۹ نوامبر پخش خواهد کرد. تولید این فصل به احترام ملکه الیزابت دوم که ۸ سپتامبر درگذشت موقتاً متوقف شده بود.

مورگان گفته بود‌: «سریال «تاج» نامه‌ای عاشقانه است به او من در حال حاضر جز سکوت و احترام حرف دیگری برای گفتن ندارم. انتظار دارم که فیلمبرداری به احترام او متوقف شود.»

فصل اول «تاج» در سال ۲۰۱۶ پخش شد و در آن زمان نتفلیکس آمار بینندگان سریال‌ها را اعلام نمی‌کرد. «کلر فوی» در این سریال به نویسندگی «پیتر مورگان» نقش «ملکه الیزابت دوم» را بازی کرد و «مت اسمیت» در نقش «شاهزاده فیلیپ» ظاهر شد. این فصل ازدواج آن‌ها در سال ۱۹۴۷ تا سال ۱۹۵۵ و مرگ «شاه جرج پنجم» را روایت کرد. «ونسا کربی»، «جارد هریس» و «جان لیتگو» دیگر بازیگران این فصل بودند.

«الیویا کولمن» در فصل‌های سوم و چهارم جانشین فوی شد و «ایملدا استاونتن» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» در فصل پنجم که پاییز امسال پخش خواهد شد جانشین کولمن در این نقش شده است.

«مگ بلانی» تازه‌وارد نیز قرار است در فصل ششم نقش «کیت میدلتون» را بازی کند در حالی که «روفس کامپا» ۱۶ ساله و «اد مک‌وی» ۲۱ ساله در نقش ویلیام ظاهر خواهد شد. سریال «تاج» اولین نقش حرفه‌ای هر سه این بازیگران خواهد بود. پیش‌تر گزارش شده بود که «سنان وست» پسر نوجوان «دومینیک وست» در دو فصل پایانی سریال نقش نسخه‌های جوان‌تر «پرنس ویلیام» را بازی می‌کند.

فصل پنجم «تاج» ۹ نوامبر (۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید