news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Enola Holmes 2

اولین تریلر رسمی فیلم «انولا هلمز ۲» (Enola Holmes 2) با بازی «میلی بابی براون» در نقش «انولا هلمز» و «هنری کویل» در نقش «شرلوک هلمز» در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) نتفلیکس رونمایی شد.

«شارون دانکن-بروستر» بازیگر «تلماسه» (Dune) در این قسمت نقش شخصیت مرموز جدیدی را بازی خواهد کرد اما داستان بیشتر بر روی رابطه انولا و برادر بزرگ‌ترش شرلوک تمرکز می‌کند. انولا در این فیلم مأموریت دارد دخترکی که در یک کارخانه کبریت‌سازی کار می‌کرده را پیدا کند.

«هری بردبیر» نیز برای کارگردانی بازگشته در حالی که «جک تورن» نویسنده برنده بفتا و تونی که سابقه نویسندگی «هری پاتر و کودک نفرین‌شده» (Harry Potter and the Cursed Child) و «هوانوردان» (The Aeronauts) را دارد، فیلمنامه قسمت دوم را به نگارش درآورده است.

کویل پیش‌تر در مورد این دنباله به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «رابطه انولا و شرلوک تکامل یافته و شکل برابری در این دنباله پیدا کرده است. اگرچه شرلوک باتجربه است و ذهن او همتا ندارد، اما فاقد توانایی احساسی انولا و همان جرأت اوست. در فیلم اول انولا از هلمز درس گرفت، اما این بار ممکن است موقعیت‌ها تغییر کرده باشد.»

«انولا هلمز ۲» ۴ نوامبر ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید