news-background
news-background

اما دارسی بازیگر نادوگانه House of the Dragon می‌گوید زن نیست اما بازی در نقش زنان را دوست دارد

دارسی در «خاندان اژدها» نقش نسخه بزرگسال رینایرا را بازی کرده است.

[حاوی اسپویلر از سریال «خاندان اژدها»]

«اما دارسی» بازیگر نقش نسخه بزرگسال شخصیت «شاهدخت رینایرا تارگرین» در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید از بازی در نقش زنان لذت می‌برد. دارسی ۳۰ ساله یک فرد نادوگانه است.

دارسی می‌گوید: «ببینید... بازی در نقش زنان واقعاً دوست دارم و واقعاً توانایی‌اش را دارم. بدترین حالت این است که مردم به من بگویند چه نقشی می‌توانم یا نمی‌توانم بازی کنم. همه ابزارهای لازم برای بازی در نقش یک زن را دارم. مدتی طولانی یک زن زندگی کرده‌ام؛ مردم هنوز فکر می‌کنند که یک زن هستم.»

دارسی یک بازیگر تازه‌کار نیست و سابقه بازی در «جویندگان حقیقت» (Truth Seekers) آمازون و «عاشق سفر» (Wanderlust) بی‌بی‌سی وان مقابل «تونی کولت» را دارد اما هیچ‌گاه در پروژه‌ای با چنین مقیاس و بودجه‌ای مشارکت نکرده بود.

او در مورد جانشینی با «میلی الکاک» در نقش رینایرا می‌گوید: «پیچیده است، نه؟ نقطه دشواری است برای ملاقات با مخاطب. وقتی میلی برود با من برخورد می‌کنند، بنابراین من را در یک موقعیت اندوهناک می‌بینند، اندوه از دست دادن بازیگری که پنج ساعت را با او گذرانده‌اند. به خوبی از این موضوع آگاهی دارم.»

دارسی می‌گوید با «مت اسمیت» بازیگر نقش «دیمون تارگرین» معشوق رینایرا گفت‌وگو کرده است: «چند روز پیش گفت‌وگوی خوبی با مت داشتم و او گفت که مانند طلسم «دکتر هو» (Doctor Who) است. باید باززایی کرد. و بله، متأسفانه، رینایرا در طول چند قسمت آینده بدن و چهره‌ای دگرگون خواهد داشت.»

دارسی در بخش دیگری از مصاحبه در مورد رابطه رینایرای ۱۵ ساله با عموی ۳۱ ساله‌اش دیمون می‌گوید: «این تصور که یک دختر نوجوان بتواند آن رابطه‌ای جنسی و رضایتمندانه را داشته باشد زشت است. امکان ندارد که قدرت بتواند در آن رابطه به شکل برابر توزیع شود.»

قسمت ششم «خاندان اژدها» دوشنبه آینده از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. «ورایتی» هفته پیش گزارش داد که هر اپیزود از این سریال به صورت میانگین ۲۹ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید