news-background
news-background

شارلیز ترون: تهیه‌کنندگان Monster فقط یک فیلم هم‌جنس‌گرایانه با جذابیت‌های جنسی می‌خواستند

ترون با فیلم «هیولا» برنده جایزه اسکار شد.

«شارلیز ترون» می‌گوید با پیشنهاد کم‌وبیش بی‌شرمانه‌ای برای بازی در فیلم هم‌جنس‌گرایانه «هیولا» (Monster) مخالفت کرده است. ترون در اولین فیلم «پتی جنکینز» در مقام کارگردان نقش یک کارگر جنسی اهل فلوریدا را بازی کرد که به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل می‌شود. او برای این نقش برنده اسکار شد اما تهیه‌کنندگان فیلم دیگری طلب می‌کردند.

ترون در مصاحبه با مجله «هارپرز بازار» می‌گوید بعضی از سرمایه‌گذاران «هیولا» یک «فیلم هم‌جنس‌گرایانه‌ای با من و کریستینا ریچی که [از نظر جنسی] جذاب باشد.» ریچی نقش معشوق ترون را در این فیلم بازی کرد.

ترون اضافه می‌کند: «نبردی طبیعی درون من در جریان است برای خلق فضایی که آرزو می‌کنم ۳۰ سال قبل وقتی بازیگری را شروع کردم وجود داشت. مطلقاً اختیاری نداشتن روی اینکه چه می‌پوشید مسئله مهمی است که سال‌ها من را آزار داد. اینکه مردی تقریباً در مقابل شما لباستان را تعیین کند – چنین مسائلی، واقعاً تحقیرآمیز است.»

ترون که اخیراً دنباله «گارد کهن» (The Old Guard) را فیلمبرداری کرده می‌گوید: «وقتی بازیگری را شروع کردم، هیچ بحثی در این رابطه وجود نداشت. می‌گفتند: «این چیزی است که می‌پوشی.» و یک فیلم را مشخصاً به یاد می‌آورم که کارگردان مرد آن من را دائم فرامی‌خواند و لباس پشت لباس پشت لباس می‌پوشاند... و بسیار واضح بود که به میزان خواستنی بودن من در فیلم مرتبط است. وقتی شروع کردم چنین مسائلی عادی بود.»

جنکینز پیش‌تر به «ایندی‌وایر» گفته بود که فیلم «هیولا» در چنین روزهایی نمی‌توانست ساخته شود چه رسد به دریافت اسکار.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید