news-background
news-background

جان هم ۶۰ درصد از دستمزدش برای Confess, Fletch را صرف تولید این فیلم کرده است

«جان هم» بخش زیادی از دستمزدش برای فیلم «اعتراف کن، فلچ» (Confess, Fletch) را صرف فیلمبرداری آن کرده است. «گرگ موتولا» کارگردان این فیلم در مصاحبه با «آپراکس» می‌گوید ستاره برنده امی «مد من» (Mad Men) نزدیک به ۶۰ درصد از دستمزدش را برای پیشرفت پروژه هزینه کرده است.

موتولا می‌گوید خود او نیز بخشی از دستمزدش را صرف تولید فیلم کرده است. این فیلمساز می‌گوید بودجه‌ای که «بیل بلاک» مدیر استودیوی میرامکس در اختیار او قرار داده تنها برای ۲۷ روز فیلمبرداری کافی بوده است. موتولا و هم برای رساندن مدت فیلمبرداری به ۳۰ روز با مخالفت همه سرمایه‌گذاران مواجه می‌شوند.

موتولا می‌گوید: «همه گفتند: «نمی‌دانم که این نوع کمدی‌ها این روزها جواب می‌دهد یا نه.» می‌گفتند: «فلچ دیگر کیست؟ فکر نمی‌کنم برای کسی مهم باشد.»»

کارگردان ادامه می‌دهد: «بنابراین اساساً کاری که کردیم این بود که جان ۶۰ درصد از دستمزدش را به بودجه اضافه کرد. من هم مقداری از دستمزدم را اضافه کردم، نه به اندازه جان چون او ثروتمند‌تر از من است و من سه فرزند دارم. و سه روز بیشتر فیلمبرداری کردیم. سی روز در بوستون و یک روز در رم بودیم. و گفتیم گور پدرش، ما دیوانه و احمقیم. این فیلم را می‌سازیم. و بعد میرامکس از نظر هنری ما را حمایت کرد. برای انتخاب بازیگران با ما مخالفت نکرد.»

«جان هم» در اقتباس جدید از مجموعه رمان‌های «گرگوری مک‌دونالد» نقش «اریوین فلچر» ملقب به «فلچ» را بازی کرده است. «فلچ» در این اقتباس مظنون یک قتل در اروپا است و در تلاش است یک اثر هنری گمشده را کشف کند. دیگر بازیگران «آنی مامولو»، «جان سلتری»، «روی وود جونیور»، «ایدن مایری»، «کایل مک‌لکلان» و «مارشا گی هاردن» خواهند

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید