news-background
news-background

پیرس برازنان: بازیگر بعدی جیمز باند برای من اهمیتی ندارد

بازیگر سابق باند می‌گوید: «هر کسی که باشد، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

جست‌وجو برای یافتن بازیگر بعدی «جیمز باند» پس از «دنیل کریگ» همچنان ادامه دارد، و هواداران این چندگانه قدیمی منتظر معرفی یک چهره جدیدند اما «پیرس برازنان» بازیگر سابق این نقش چندان هیجان‌زده نیست. کریگ پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) با این نقش وداع کرد.

برازنان که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ نقش باند را بازی کرده، در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» می‌گوید: «چه کسی باید این نقش را بازی کند؟ برای من اهمیتی ندارد.» او اضافه می‌کند:‌ «جالب خواهد بود که ببینیم چه کسی را انتخاب می‌کنند، اینکه آن مرد چه کسی خواهد بود. هر کسی که باشد، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

برازنان پس از «تیموتی دالتون» پنجمین بازیگر تاریخ چندگانه «جیمز باند» بود و در خلال سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ در چهار فیلم «گلدن‌آی» (GoldenEye)، «فردا هرگز نمی‌میرد» (Tomorrow Never Dies)، «دنیا کافی نیست» (The World Is Not Enough) و «یک روز دیگر بمیر» (Die Another Day) نقش باند را بازی کرد.

برازنان سال گذشته در پاسخ به همین پرسش به «پیپل» گفته بود: «ادریس البا به ذهن می‌آید. ادریس حضوری نافذ دارد و صدایی فوق‌العاده قوی. انتخابی عالی خواهد بود. تام هاردی هم هست. تام می‌تواند صحنه را به آتش بکشد، در کانون توجه باشد – هر دوی این مردها می‌توانند.»

برازنان در بخش دیگری از مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید تنها فیلم‌های «وقتی برای مردن نیست»‌ و «اسکای‌فال» کریگ را دیده است: «عاشق «اسکای‌فال» هستم. در مورد فیلم آخر تردید دارم. دنیل همیشه از جان مایه می‌گذارد. بسیار دلیر و قوی است. اما...»

برازنان سه سال پیش در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» برای معرفی یک بازیگر زن به جای کریگ اظهار تمایل کرده بود: «به نظر من در چهل سال گذشته مردان را [به اندازه کافی] در این نقش دیده‌ایم. آقایان، از سر راه کنار بروید، و زنی را در این جایگاه قرار دهید. فکر می‌کنم بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود.»

«باربارا بروکلی» و «مایکل جی. ویلسون» تهیه‌کنندگان چندگانه با این حال همواره از بریتانیایی و مرد ماندن بازیگر «جیمز باند» حمایت کرده‌اند اما می‌گویند این بازیگر می‌تواند از هر نژادی باشد.

برازنان به زودی در فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید