news-background
news-background

فصل سوم Reservation Dogs ساخته خواهد شد

تولید فصل سوم سریال «سگ‌های مناطق اختصاصی» (Reservation Dogs) در شبکه‌های اف‌اکس و هولو تأیید شد. فصل دوم این سریال که ۲۸ سپتامبر به پایان می‌رسد نقدهای مثبتی دریافت کرده بود. انتظار می‌رود فصل سوم در سال ۲۰۲۳ آماده پخش شود.

داستان سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «تایکا وایتیتی» در مورد چهار نوجوان بومی آمریکایی در مناطق دورافتاده و اختصاص داده شده برای بومیان اوکلاهوما است که روزگار خود را با ارتکاب جرم و مبارزه با آن سپری می‌کنند. «دی‌فارو وون-ای-تای» در نقش «خرس»، «دوری جیکوبز» در نقش «الورا دانان»، «پائولینا الکسیس» در نقش «ویلی جک» و «لین فکتور» تازه‌وارد در نقش «چیز»، از جمله بازیگران سریال در فصل اول بودند.

«استرلین هارخو» یکی از پدید‌آورندگان سریال می‌گوید: «افتخار می‌کنم که این سریال را با دوستم «تایکا وایتیتی» ساختیم. از گفت‌وگویی در آشپزخانه تایکا زاده شد و حالا به زندگی مردم سراسر دنیا رسیده. اظهار علاقه به فصل دوم فراتر از تصور بوده است. از شبکه اف‌اکس به خاطر صادر کردن سفارش ساخت فصل سوم قدردانی می‌کنم، و برای نمایش عشق و خنده بیشتر از مناطق اختصاصی هیجان‌زده‌ام.»

اتاق نویسندگان این سریال که جایزه بهترین سریال جدید و بهترین گروه بازیگری «ایندیپندنت اسیریت» دریافت کرده، تماماً از افراد بومی تشکیل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید