news-background
news-background

سریال جدید خالق Breaking Bad با بازی ری سی‌هورن از Apple TV+ پخش خواهد شد

اپل تی‌وی+ امتیاز پخش سریال جدید «وینس گیلیگان» خالق «برکینگ بد» (Breaking Bad) با بازی «ری سی‌هورن» را خریداری کرد. سی‌هورن که در پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) با گیلیگان همکاری کرده به تازگی نامزد امی شده بود. او در سریال جدید نقش اصلی را بازی می‌کند.

این پروژه درام که در حال حاضر بدون عنوان است، سفارش ساخت دو فصل را از اپل تی‌وی+ دریافت کرده و گیلیگان با همکاری سونی پیکچرز تله‌ویژن آن را می‌سازد. گیلیگان شورانر و تهیه‌کننده سریال جدید با کمپانی «های بریج پروداکشنز» خواهد بود.

ماه گذشته گزارش شده بود که گیلیگان برای تولید این سریال با دست کم ۸ شبکه در حال رایزنی است. «ددلاین» می‌نویسد این سریال با بودجه ۱۳.۵ تا ۱۵ میلیون دلاری در هر اپیزود ساخته خواهد شد. این در حالی است که سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) که عنوانی فانتزی است با بودجه بیش از ۲۰ میلیون دلاری برای هر قسمت ساخت شده بود.

گیلیگان با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «پس از ۱۵ سال، به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده از نوشتن شخصیت‌های ضدقهرمان فاصله بگیرم... و چه کسی قهرمان‌تر از «ری سی‌هورن» درخشان؟ او باید از مدت‌ها قبل سریال خودش را می‌داشت، و من خوش‌شانسم که می‌توانم در چنین سریالی با او همکاری کنم.»

سی‌هورن در صفحه توییترش می‌نویسد: «به خاطر این سریال از خوشحالی روی ماه‌ هستم! کلمات نمی‌توانند احساسم را بیان کنند. قلبم در حال منفجر شدن است!»

«باب اودنکرک» می‌نویسد:‌ «خدای من. این خیلی عالی خواهد بود! آرزوی بهترین‌ها را دارم!»

سریال جدید به «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) شباهت دارد اما یک درام علمی-تخیلی نیست. برخی منابع دیگر نزدیک به پروژه این سریال را با «منطقه گرگ‌ومیش» (The Twilight Zone) اما با لحن همیشگی گیلیگان که درام و طنز را درهم می‌آمیزد تشبیه کرده‌اند. گیلیگان تابستان امسال با سونی پیکچرز تله‌ویژن قراردادی چهار-ساله امضاء کرد.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» ۱۵ آگست و پس از ۶۳ اپیزود به پایان رسید در حالی که برنده جایزه امی نشد. سریال «برکینگ بد» از ۶۲ اپیزود تشکیل شده بود. گیلیگان به همراه «پیتر گولد» دیگر نویسنده «بهتر است با سال تماس بگیرید» با این پیش‌درآمد ۴۶ نامزدی امی دریافت کردند که هفت مورد آن به امسال و در بخش‌های بهترین سریال درام اختصاص داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید