news-background
news-background

شوخی تیم آلن با جو بایدن جنجالی شد

اظهار نظر طنزآمیز «تیم آلن» در مورد رئیس جمهور آمریکا بحث‌برانگیز شد.

«تیم آلن» دوشنبه این هفته به مصاحبه «جو بایدن» با برنامه «۶۰ دقیقه» (60 Minutes) شبکه سی‌بی‌اس واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: «بایدن به برنامه «۶۰ دقیقه» رفته. شنیده‌ام که پرسیده این برنامه چقدر طول می‌کشد.»

بسیاری از حامیان بایدن به آلن تاختند و شوخی او را «توهین‌آمیز» و «ناشیانه» دانستند. یکی از منتقدین آلن می‌نویسد: «فکر می‌کنم خنده‌دارترین کاری که «تیم آلن» در ۲۰ سال گذشته کرده این است که تصور می‌کند هنوز به شکلی به‌جا حرف می‌زند.»

کاربر دیگری در توییتر می‌گوید به دلیل چنین توییت‌هایی است که صداپیشگی نقش «باز لایت‌یر» در فیلم «لایت‌یر» (Lightyear) را از آلن گرفته‌اند: «بچه‌ها، به این دلیل است که «تیم آلن» دیگر صداپیشه «باز لایت‌یر» نیست.»

برخی دیگر بازداشت آلن در سال ۱۹۷۸ به جرم قاچاق مواد مخدر را یادآور شده‌اند. آلن در آن زمان به جرم حمل کوکائین در فرودگاه کالامازو میشیگان بیش از دو سال را در زندان فدرال گذراند. «تایم» گزارش داده است که او با معرفی قاچاقچیان مواد از حکم حبس ابد گریخته است.

آلن سال گذشته در پادکست «مارک مارون» از بازداشت خود گفته بود: «یک آدم تباه بودم.» او توضیح داده بود که در پی مرگ پدرش در یک سانحه رانندگی به مصرف مشروبات الکلی در سنین جوانی روی آورده است. آلن می‌گوید پس از آزادی از زندان تا دو دهه از الکل دوری کرده و تصمیم گرفته به زندگی‌اش سر و سامان دهد.

شماری از کاربران توییتر از سوی دیگر از بازیگر «آخرین مرد» (Last Man Standing) حمایت کرده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «واقعاً؟ توییتر می‌خواهد «تیم آلن» بازیگر نقش‌های پدر را به خاطر گفتن یک شوخی پدرانه تحریم کند؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید