news-background
news-background

اگر John Wick را پیکسار ساخته بود؛ هوش مصنوعی سلبریتی‌های فقید را زنده کرد – تصاویر

سلبریتی‌های بسیاری با مرگ‌های غیرمنتظره از دنیا رفته‌اند، پیش از آنکه به کهنسالی و عصر حکمرانی تکنولوژی برسند. «آلپر یسیلتاس» عکاس و وکیل ساکن استانبول به کمک هوش مصنوعی سعی کرده به این پرسش پاسخ دهد که این سلبریتی‌ها امروز می‌توانستند چه ظاهری داشته باشند؟

این عکاس سلبریتی‌هایی چون «هیث لجر»، «کرت کوبین»، «فردی مرکوری» و «پرنسس دایانا» را به کهنسالی رسانده و تصاویری خلق کرده که به نظر می‌رسد اخیراً برداشته شده‌اند. یسیلتاس تصاویرش را با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف از رمینی (Remini) گرفته تا «لایت‌روم» (Lightroom) خلق می‌کند.

یسیلتاس می‌گوید با هوش مصنوعی «هر چیز قابل‌تصوری می‌تواند واقعی نشان داده شود.» او به «مای مدرن مت» می‌گوید: «وقتی این تکنولوژی را امتحان کردم، دیدم که چه کارهایی می‌توانم با آن انجام دهم و به این فکر کردم که چه چیزی می‌تواند خوشحالم کند: می‌خواستم بعضی از آدم‌هایی که دلتنگشان شده بودم را دوباره در مقابل خود ببینم.»

«باس‌لاجیک» طراح معروف از سوی دیگر با استفاده از هوش مصنوعی و پلتفرم «دال-ای» (DALL-E) پوستر «جان ویک» (John Wick) با بازی «کیانو ریوز» را فیلمی از استودیوی پیکسار تصور کرده است.

فردی مرکوری

 

کرت کوبین

 

بروس لی

   

توپاک شکور

 

الویس پرسلی

جان لنون

   

جیمی هندریکس

 

مایکل جکسون

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲

وااو

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۵۰

دنیای بی وفا

نمایش اسپویل