news-background
news-background

پخش فیلم The Emoji Movie از Channel 5 بریتانیا به جای مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم

شبکه «چنل ۵» تنها شبکه سراسری بریتانیا بود که مراسم خاکسپاری «ملکه الیزابت دوم» را پخش نکرد.

تنها شبکه‌ای که در بریتانیا مراسم خاکسپاری «ملکه الیزابت دوم» را پخش زنده نکرد «چنل ۵» (Channel 5) بود. در حالی که «بی‌بی‌سی وان»، «بی‌بی‌سی تو» و «آی‌تی‌وی» مراسم را به صورت زنده پخش می‌کرد و «چنل ۴» مستندی در مورد ملکه روی ایر برده بود، این شبکه دوشنبه این هفته در عوض «فیلم ایموجی» (The Emoji Movie) را پخش کرد.

این اتفاق خوشایند کاربرانی بود که چند روزی است جز تصویر ملکه و اعضای خاندان سلطنتی چیزی روی صفحات تلویزیون خود نمی‌دیدند. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «امکان ندارد. همه شبکه‌ها مراسم خاکسپاری را پخش می‌کنند اما «چنل ۵» در حال پخش «فیلم ایموجی» است.» یکی دیگر از کاربران می‌گوید: «وقتی مراسم خاکسپاری در حال برگزاری است نمی‌توانم به چیزی جز «فیلم ایموجی» از «چنل ۵» فکر کنم.»

برخی کاربران دیگر اظهار امیدواری کرده‌اند که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته شود. «لوسیا کسکین» بازیگر می‌نویسد: «در حالی که اعلیحضرت به خاک سپرده می‌شود، کشور در کمال احترام لحظه‌ای درنگ می‌کند تا با تماشای «فیلم ایموجی» به او ادای احترام کند.»

سونی «فیلم ایموجی» را در سال ۲۰۱۷ اکران کردد. بازیگرانی چون «تی.جی. میلر»، «جیمز کوردن»، «مایا رودلف»، «آنا فاریس» و «پاتریک استوارت» در این عنوان انیمیشن صداپیشگی کردند.

شبکه بی‌بی‌سی وان هنوز پخش عادی برنامه‌هایش را آغاز نکرده و شبکه‌های دیگر ساعات زیادی از شبانه روز را به پخش محتوای مرتبط با ملکه اختصاص می‌دهند. بی‌بی‌سی هفته گذشته ادعا کرد که با این وجود شکایات اندکی در رابطه با پوشش مرگ ملکه در مقایسه با درگذشت «شاهزاده فیلیپ» در سال ۲۰۲۱ دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱

Savage 😂

نمایش اسپویل