news-background
news-background

حمایت اورلاندو بلوم از سریال Lord of the Rings: Rings of Power به زبان الف‌ها

«اورلاندو بلوم» بازیگر فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (Lord of the Rings: The Rings of Power) آمازون حمایت کرد.

این بازیگر ۴۵ ساله که در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» نقش «لگولاس» را بازی کرده، در اینستاگرام تصویری از خود در کنار «اسماعیل کروز کوردووا» بازی «حلقه‌های قدرت» به اشتراک گذاشته و او را به زنان الف‌ها «ملون» (Mellon) نامیده که به معنای «دوست» است.

بلوم تنها بازیگر سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» نیست که از این سریال و الف‌های غیرسفید آن حمایت کرده است. پیش از او «الایجا وود»، «بیلی بوید»، «دومینیک موناگان» و «شان آستین» از بازیگران «حلقه‌های قدرت» پشتیبانی کردند.

این سریال به نویسندگی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» ۲ سپتامبر از پرایم ویدیو پخش شد و با وجود آنکه ۲۵ میلیون بیننده داشت و رکورد این پلتفرم در روز اول را شکست، با انتقادات بسیاری مواجه شد. هوادارانی که به‌ویژه از انتخاب بازیگری رنگین‌پوست برای نقش یک الف خشمگین بودند، صفحات سریال در «راتن تومیتوز» را با امتیازات پایین هدف بمباران قرار دادند تا پرایم ویدیو امکان امتیازدهی به سریال را به مدت ۷۲ ساعت غیرفعال کند.

کوردووا پیش‌تر در مصاحبه با «اسکوایر» گفته بود که از دو سال پیش تاکنون هزاران پیام خصوصی «تنفر‌آمیز» در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند: «دقیقاً به همین دلیل برای این نقش سخت جنگیدم. احساس کردم که می‌توانم مشعل را حمل کنم. اطمینان حاصل کردم که الف من الف‌ترین، بی‌مانند‌ترین الف است چرا که می‌دانستم این ماجرا پیش می‌آید.»

«حلقه‌های قدرت» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۵ درصد منتقدین و ۳۹ درصد مخاطبین دریافت کرده و قسمت پنجم آن جمعه آینده پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲

نکنید ازین کارهای بدون فکر :( البته فکر کنم با جو سمی الان هالیوود، مثلا میخوان حفظ ظاهر کنند ولی در دراز مدت... صد حیف

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰

زدن هویت داستان رو نابود کردن بل بل زبونی هم میکنن

نمایش اسپویل