news-background
news-background

تریلر Little Mermaid دیزنی از ۲.۵ میلیون دیسلایک در یوتیوب عبور کرد

اولین تریلر فیلم لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) دیزنی با بازی «هالی بیلی» پس از یک هفته از ۲.۵ «دیسلایک» در یوتیوب عبور کرد. یوتیوب در حال حاضر امکان دیدن شمار دیسلایک‌ها را غیرفعال کرده است، اما «والیانا نیوز» گزارش داده است که با نصب یک اکستنشن در مرورگر عدد دیسلاک دوباره ظاهر خواهد شد. دیسلایک‌های بازسازی «پری دریایی کوچولو» پس از تنها یک روز از ۱.۵ میلیون عبور کرده بود.

۳۰نما مستقلاً تأیید می‌کند که دیسلایک‌های تریلر فیلم در یوتیوب از ۲.۵ میلیون عبور کرده است. یوتیوب در ماه دسامبر سال گذشته نمایش عدد دیسلایک‌ها را غیرفعال کرد.

هفته گذشته «ورایتی»‌ گزارش داد که این تریلر بیش از ۱۰۴ میلیون بازدید در پلتفرم‌های مختلف داشته است. به دنبال پخش این تیزر بسیاری نسبت به تغییر نژاد «آریل» معترض شدند.

«ترور نوآ» مجری برنامه «شوی روزانه» (The Daily Show) از انتخاب بیلی برای این نقش حمایت می‌کند و به منتقدینی که می‌گویند بیلی «هیچ شباهتی» به آریل فیلم انیمیشن «پری دریایی کوچولو» در سال ۱۹۸۹ ندارد یادآوری می‌کند که پری دریایی موجودی «خیالی» است: «یک بار دیگر، مشتی نژادستیز اینترنتی ناراحت شده‌اند که یک فرد سیاه نقش یک شخصیت خیالی را بازی می‌کند. مسخره است. و راستش را بخواهید، نمی‌دانم چه اهمیتی دارد.»

«آکوافینا» در نقش «اسکاتل»، «خاویر باردم» در نقش «شاه تریتون»، «ملیسا مک‌کارتی» نقش «ارسلا»، «جیکوب ترمبلی» در نقش «فلوندر» و «جونا هاور-کینگ» در نقش «پرنس اریک» دیگر بازیگران این بازسازی به کارگردانی «راب مارشال» خواهند بود.

«پری دریایی کوچولو» ۲۶ مه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶

وقتی یوتوب نمایش میزان دیسلایک ها رو برداشته چجوری متوجه شدن 2.5 میلیون دیسلایک خورده؟

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴

دم شما گرم. روی فایرفاکس همین اکستنشن که گفتید بود و عمل هم کرد.

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰

ببین دیسلایک به طور مطلق حذف نشده، فقط واسه بیننده نشون داده نمیشه ولی کد ش هست. میتونی یه اد آن ساده رو کروم بریزی به نام return youtube dislike و خیلی ساده دیس لایک و نشون میده

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۲۲

الان یه سری فک میکنن چه با فرهنگن که دوسدارن طرف سیاه باشه فک میکنن ضد نژاد پرستین. یه سریم فک میکنن وای به داستان توهین شده و شخصیت داستان تحریف شده و بدشون میاد این سیاه پوست رو گذاشتن. ولی در کل هر دو دسته سر کارن. چون همه اینا عمدیه برای اینکه برن رو اعصاب ملت. اینا خیلی خوب کارشون رو میدونن که چطور مردم رو به جون هم بندازن.

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲

اوریجن کاراکتر پری دریایی از افسانه های بومی دانمارکی گرفته شده و کاملا ریشه در فرهنگ اونجا داره . در واقع خود همین کار بدترین نژاد پرستیه

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶

اوریجن؟ تو به زبان ملی و رسمی کشور خودت احترام نمیذاری اونوقت غصه افسانه های بومی دانمارکی رو میخوری؟

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۵۷

همین که عوض شدن یک کاراکتر دیزنی انقدر همه رو خشمگین کرده نشون میده موضوع نژاد پرستیه!!! کاراکتر دیزنی چیه که این همه خشم و نفرت بیافرینه ؟!!! یکسری هم برای توجیه نژاد پرستیشون میان میگن ما معترضیم که چرا شخصیت اصلی داستان رو تغییر دادید!!! انگار ما نمیفهمیم مشکل این ها سیاه پوست بودن طرفه !!! این هایی که نفرت پراکنی میکنند و خییلیی هم اصرار دارند که بگن نژادپرست نیستند : اول باید بفهمند که این فقط یک کارتونه و فقط و فقط یک شخصیت تخیلیه !!!! واقعی نیست که حالا انقدر با خشم میگن عوضش نکنید ! چرا عوضش نکنند ؟ داستان که تغییر نکرده ! انقدر اصراری که روی حفظ رنگ پوست دارند فقط نژاد پرستی رو ثابت میکنه ! چون دغدغشون رنگ پوسته . بعد از همهههه جالبتر اینه که این ها اصلا کارتون little mermaid نگاه نمیکنند بعد اینجا و زیر تریلر ابراز تنفر و اعتراض کردند!!! مرد سی ساله که در حالت عادی شرمش میشه بگه من کارتون دیزنی میبینم وقت گذاشته که اعتراض کنه به تغییر رنگ پوست شخصیت کارتونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چی بگه آدم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷

دقیقا

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵

کاملا تعمدی به جای پری یه بازیگر زشت انتخاب کردن. تا تو ذوق مخاطب بخوره و همه اعتراض کنن.بعد بطور نامحسوس ربطش میدن به رنگ پوست بازیگر و مسائل نژاد ستیزانه. تا کاملا تعمدی نژادپرستی رو گسترش بدن که هدف اول و آخر هالیوود هستش. هالیوود برای نقش باربی و مرلین مونرو میره زیباترین زنان سفید رو گلچین میکنه (نه لزوما بازیگر قوی ). تا مثل همیشه یه ویترین زیبا از نژاد سفید رو به همه نشون بده. تازه برای خود بازیگر مرلین مونرو چقدر حرف و حدیث زدن ( که هر سفیدی هم نباید بازیش کنه) ولی برای رنگین پوستا معلوم نیست این بازیگرای زشت رو با چه معیاری انتخاب میکنه. یه روش نوین برای تحقییر چندباره رنگین پوستا. چرا کسی از سفیدا با \"هالی بری\" و \"زندیا\" و ... مابقی سیاه های زیبای هالیوود برای بازی تو فیلم مشکل نداره؟

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰

بالاخره دو کلام حرف حساب

نمایش اسپویل
بیشتر