news-background
news-background

سونی یک فیلم Karate Kid جدید می‌سازد؛ تأخیر در اکران Madame Web

استودیوی سونی پیکچرز اعلام کرد که تابستان سال ۲۰۲۴ دنباله‌ای برای «بچه کاراته‌کار» (Karate Kid) اکران می‌کند. این چندگانه در نتفلیکس با سریال «کبرا کای» (Cobra Kai) احیا شده اما این دنباله سینمایی جدید اولین فیلم از ریبوت سال ۲۰۱۰ با بازی ««جیدن اسمیت» است.

سونی تغییراتی در تقویم اکران فیلم‌های آینده‌اش ایجاده کرده و می‌گوید فیلم ترسناک بدون عنوانی را ژانویه ۲۰۲۳ روی پرده می‌برد. این استودیو فیلم «گمشده» (Missing) که دنباله‌ای برای «جست‌وجو» (Searching) است را ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ اکران می‌کند.

فیلم ابرقهرمانی «مادام وب» (Madame Web) که اسپین‌آفی برای فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» با بازی «داکوتا جانسون» و «سیدنی سویینی» است به جای اکتبر سال آینده، ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) سونی با بازی «آرون تیلور جانسون» که اسپین‌آف دیگری از دنیای «مرد-عنکبوتی» است نیز به جای ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ به ۶ اکتبر ۲۰۲۳ موکول شده است. هر دوی این فیلم‌ها در سینماهای آیمکس اکران خواهند شد.

سونی فیلم «گارفیلد» (Garfield) با صداپیشگی «کریس پرت» را نیز به جای فوریه ۲۰۲۴ در ماه مه آن سال اکران می‌کند. فیلم «۶۵» که اثر جدید نویسندگان «مکانی آرام» (A Quiet Place) است، به جای آوریل آینده، در ماه مارس اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲

چه فایده وقتی 3 فیلم اول زیرنویس نداره. یعنی کسی نیست ترجمه کنه؟

نمایش اسپویل