news-background
news-background

فیلم Scream 6 «بیست برابر مرگبارتر» است

«ملیسا باررا» می‌گوید نیویورک فیلم «جیغ ۶» بیست برابر ترسناک‌تر است.

اولین جزئیات رسمی از فیلم «جیغ ۶» (Scream 6) فاش شد. «ملیسا باررا» بازیگر این چندگانه می‌گوید داستان قسمت ششم در نیویورک سیتی روی می‌دهد و وقایع «جیغ» پنجم که سال گذشته منتشر شد را پی می‌گیرد.

باررا به «کلایدر» می‌گوید: «شاید ۲۰ برابر مرگبار‌تر است. وحشتناک است. چون می‌بینید که در شهری مثل نیویورک چگونه هر کسی سرش به کار خودش گرم است و وقتی یک نفر فریاد کمک سر می‌دهد، هیچ‌کس کمک نمی‌کند.»

باررا اضافه می‌کند:‌ «هیچ‌کس به آن‌ها کمک نمی‌کند، یعنی همه می‌گویند: «من وارد این قضیه نمی‌شوم.» بنابراین مرگبار‌تر است، چون «گوست‌فیس» در تعقیب شماست، اما انسانیت را هم می‌بینید و اینکه چگونه در چنین وضعی واکنش نشان می‌دهد. به هر حال، فکر می‌کنم بیش از حد حرف زدم.»

«جنا اورتگا» که نقش ناخواهری باررا را بازی می‌کند پیش‌تر تأیید کرده بود که «گوست‌فیس» در قسمت ششم «خیلی ترسناک‌تر» است: «فیلمنامه را به تازگی خوانده‌ام، و فیلم بیشتر و بیشتر خونین شده. به نظر من این قسمت شاید خشن‌ترین و پرخاشگرانه‌ترین نسخه «گوست‌فیس» باشد که دیده‌ایم، و این فیلمبرداری را لذت‌بخش می‌کند.»

«نیو کمبل» بهار گذشته تأیید کرد که با استودیوی پارامونت برای دریافت دستمزد مورد نظرش به توافق نرسیده و به همین علت در «جیغ ۶» نقش‌آفرینی نخواهد کرد. قسمت پنجم «جیغ» با بودجه ۲۵ میلیون دلاری تولید شد و در آمریکای شمالی ۸۱ میلیون دلار و در سراسر دنیا ۱۴۰ میلیون دلار فروخت.

«مت بتینلی-الپین» و «تایلر جیلت» برای کارگردانی قسمت ششم به نویسندگی «جیمز وندربیلت» بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید