news-background
news-background

تریلر Shantaram: بازگشت چارلی هانام به تلویزیون در نقش یک فراری

اپل تی‌وی+ اولین تریلر سریال «شانتارام» (Shantaram) با بازی «چارلی هانام» را رونمایی کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که این مجموعه تلویزیونی در ماه اکتبر پخش خواهد شد.

داستان سریال «شانتارام» که با همکاری پارامونت به تولید رسیده، در استرالیا و هندوستان می‌گذرد. نویسندگی سریال به «اریک وارن سینگر» (American Hustle) سپرده شده تا ماجرای «لین» (هانام) را برای تلویزیون بازگو کند، مردی که از زندانی در استرالیا گریخته و در شهر شلوغ بمبئی گم می‌شود. سرنوشت میان او و دوستان و خویشانش جدایی انداخته اما در دنیای زیرزمینی هند زندگی تازه‌ی برای خود می‌جوید.

هانام در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که که «شانتارام» در ذات با سریال «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) متفاوت است: «هیچ‌وقت روی چیزی به اندازه این سریال سخت کار نکرده بودم، بنابراین نگران و هیجان‌زده‌ام که ببینم چه واکنش‌هایی در پی دارد.» او اضافه می‌کند که این سریال یک «داستان عاشقانه به‌شدت رمانتیک» روایت می‌کند اما بیشتر برای تفحص در آنچه نامش را «کشمکش میان قلمرو خداوند و قلمرو طلا» می‌گذارد هیجان‌زده است.

«آنتونیا دسپلا»، «شوبام شرف»، «الکترا کیلبی»، «فیصل بازی»، «لوک پاسکوالینو»، «سوجایا داسگوپتا»، «وینسنت پرز»، «دیوید فیلد»، «الکساندر سیدیگ»، «گابریل شارنیتسکی»، «الهام احساس»، «ریچل ماماث»، «متیو جوزف» و «شیو پالکار» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

سریال «شانتارام» ۱۴ اکتبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید