news-background
news-background

بیل هیدر به عنوان تنها سلبریتی ماسک پوشیده مراسم امی ۲۰۲۲ تحسین شد

بازیگر سریال «بری» در مراسم امی ماسکی سیاه پوشیده بود.

«بیل هیدر» بازیگر و پدید‌آورنده سریال «بری» (Barry) اچ‌بی‌او به عنوان تنها سلبریتی ماسک پوشیده مراسم اهدای جوایز امی دوشنبه شب تحسین شد. بری با این سریال ۱۴ نامزدی امی دریافت کرده بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از این رفتار هیدر ستایش کردند: «بیل هیدر تنها فرد آن ساختمان لعنتی است که یک ماسک پوشیده، شاه بهداشت من.»

هیدر پیش‌تر در مقاله‌ای گفته بود: «فکر کردم: «اگر به کووید مبتلا شوم، هزینه لعنتی زیادی خواهد داشت.» و به همین دلیل خیلی خیلی سخت‌گیر بودم.» او امسال در مراسم امی باور خود را حفظ کرد و پاندمی را تمام شده ندانست.

«سث روگن» در مراسم سال گذشته امی به شوخی گفته بود: «اجازه دهید با گفتن این شروع کنم که افراد بسیار زیادی در این فضای کوچک حاضرند. داریم چه می‌کنیم؟ گفته بودند در یک فضای باز خواهیم بود! اما این‌طور نیست! به ما دروغ گفتند! الان در یک محفظه هرمسی هستیم. اگر می‌دانستم نمی‌آمدم! چرا سقف دارد؟ گویا مهم‌تر از حفظ جان «یوجین لوی» این است که چلچراغی به سقف آویزان باشد. این تصمیمی است که گرفته شده. دیوانگی است!»

«اشلی اسپنسر» یکی از ستایش‌کنندگان هیدر می‌نویسد: «بیل هیدر (که در کنار «هنری وینکلر» ۷۶ ساله نشسته بود) عملاً تنها فردی است که در میان جمع حاضر در مراسم امی ماسک پوشیده.»

اعضای جامعه معلولان که بنا بر گفته «سی‌دی‌سی» خطر ابتلای آن‌ها به کووید بیشتر است از هیدر قدردانی کرده‌اند. یکی از کاربران می‌نویسد: «یک نفر از طرف جامعه معلولان از بیل هیدر تشکر کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید