news-background
news-background

تاریخ‌سازی زندیا در Emmy 2022 با سریال Euphoria

«زندیا» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) اچ‌بی‌او بار دیگر در مراسم اهدای جوایز امی تاریخ‌سازی کرد و به جوان‌ترین بازیگر برنده دو جایزه امی تبدیل شد. او در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های درام این جایزه را دریافت کرد.

این بازیگر روی صحنه از عوامل سریال و رقبای خود ستایش کرد: «متشکرم که فضایی امن برای ساختن چنین سریال دشواری فراهم کردید. همه شما را دوست دارم. از آکادمی سپاسگزارم، از دوستان و خانواده‌ام که برخی از آن‌ها امشب در اینجا حضور دارند. از سم [لوینسون پدیدآورنده سریال] که نقش «رو» را به من سپرد. متشکرم که به من باور داشتی، حتی در لحظاتی که به خودم باور نداشتم.»

«زندیا» در ادامه می‌گوید «بزرگ‌ترین خواسته‌ام برای سریال این بود که بتواند آدم‌ها را التیام بخشد. هر کسی که «رو» را دوست داشته، یا حسی شبیه او داشته، می‌خواهم بدانید که قدر سرگذشت شما را می‌دانم، و در خود و در او حفظشان می‌کنم.»

این بازیگر ۲۶ ساله در سال ۲۰۲۰ اولین جایزه امی خود را دریافت کرد و به جوان‌ترین بازیگر برنده امی تبدیل شد. رقبای او در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌ها درام در امی هفتاد و چهارم «ریس ویترسپون» با «برنامه صبحگاهی»، «ملانی لینسکی» با «یلوجکتس»، «لورا لینی» با «اوزارک» و «جودی کومر» و «ساندرا او» با «کشتن ایو» بودند.

سریال «سرخوشی» در ماه فوریه برای فصل سوم تمدید شد و «سیدنی سویینی» را به اولین نامزدی امی کارنامه‌اش رساند. فصل دوم «سرخوشی» زندگی چند نوجوان در ایست هایلند را به تصویر در حالی که عشق، مرگ و اعتیاد را تجربه می‌کنند. «هانتر شیفر»، «نیکا کینگ»، «اریک دین»، «انگس کلود»، «جیکوب الوردی»، «الجی اسمیت»، «سیدنی سویینی»، «الکسا دمی»، «باربی فریرا»، «ماد اپاتو»، «جاوون والتون»، «استورم رید» و «آستین آبراهام» دیگر بازیگران سریال بوده‌اند. تولید فصل دوم در حین پاندمی با تأخیر مواجه شد اما قسمت اول این فصل ۱۴ میلیون بیننده داشت و پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه اچ‌بی‌او مکس شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸

Well-deserved Z! هرگز نمیتونی بگی بازیگری تمام و کمال از پس به تصویر کشیدن نقشی براومده و نقصی نداشته و Z واقعا زیبا نقش Rue رو بازی کرده تا جاییکه در توانش بوده. بنظرم Z بهترین انتخاب برای نقش بوده.

نمایش اسپویل