news-background
news-background

زک افران و جان سینا به فیلم کمدی Ricky Stanicky به کارگردانی پیتر فارلی می‌پیوندند

«پیتر فارلی» کارگردان فیلم برنده اسکار «کتاب سبز» (Green Book) هفته گذشته در مصاحبه با «ددلاین» فاش کرد که یک کمدی بزرگسالانه به نام «ریکی استانیکی» (Ricky Stanicky) در سال ۲۰۲۳ می‌سازد. او برای این فیلم با «زک افران» و «جان سینا» وارد مذاکره شده است. فارلی تأکید می‌کند که قرارداد با افران و سینا هنوز نهایی نشده است.

آخرین پیش‌نویس فیلمنامه را «برایان جارویس» و «جیم فریمن» به نگارش درآورده‌اند. «جف بوشل» نویسنده نسخه اول فیلمنامه و تهیه‌کننده فیلم خواهد بود.

کارگردان «ماری یک جوری است» (There’s Something About Mary) می‌گوید:‌ «در ماه ژانویه فیلمبرداری می کنم، و با جان سینا و زک افران در حال مذاکره‌ایم. هنوز قعطی نشده. می‌خواهم روی این نکته تأکید کنم. «ریکی استانیکی» به نظر من فیلم مضحکی است و پیامی عالی دارد، نه فقط چند شوخی بزرگسالانه. فیلم «ماری یک جوری است» در نهایت در مورد عشق حقیقی بود. شخصیت تد با بازی «بن استیلر»‌ چند مرتبه می‌توانست کنار بکشد، اما عاشق بود. دروغ‌هایی شنیده که ماری مشکلات مختلفی دارد؛ بچه‌های زیادی از مردهای زیادی دارد، کمک‌های خیریه دریافت می‌کند. تد با این حال می‌خواهد او را پیدا کند، چون دوستش دارد، و این پیام غایی فیلم است. پیام «ریکی استانیکی» متفاوت است، اما فکر می‌کنم قابل‌درک خواهد بود.»

استانیکی شخصیتی خیالی است که چند دوست متأهل بدرفتاری‌های خود را در مقابل همسرانشان به گردن او می‌اندازند.

فارلی می‌گوید:‌ «اتفاقی که می‌افتد این است که زنان بالأخره می‌گویند: «صبر کن ببینم – چطور ما تا به حال با استانیکی ملاقات نکرده‌ایم؟ در مراسم ازدواج ما حاضر نبود.» خوب، شاید در آفریقا ساخت و ساز می کرده. یا [بهانه‌هایی] از این قبیل. [زنان می‌گویند] او را بیاور وگرنه خانه نیا. این است که آن‌ها مردی را برای یک روز استخدام می‌کنند.»

این فیلمساز فاش می‌کند که سینا نقش «ریکی استانیکی» را در صورت توافق بازی خواهد کرد: «اگر سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) را دیده باشید می‌توانید ببینید که در یک کمدی چه قابلیت‌هایی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید