news-background
news-background

همه بازیگرانی که در فصل اول سریال House of the Dragon تغییر می‌کنند

فصل اول سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) پرش‌‌های زمانی طولانی خواهد داشت و به این معنی است که در ادامه شخصیت‌هایی مثل رینیرا و آلیسنت را بازیگرانی با سن بالاتر، بازی خواهند کرد.

پرش‌های زمانی در «خاندان اژدها» باعث می‌شود که بازیگران مسن‌تر جایگزین بازیگران شخصیت‌های اصلی شوند. از جمله رینیرا تارگرین و آلیسنت های‌تاور. برخلاف سریال «بازی تاج‌وتخت» که از یک روایت خطی پیروی می‌کرد، سریال «خاندان اژدها» دامنه‌ی زمانی بیشتری را دربرمی‌گیرد و قرار است تاریخ تقریباً ۲۸ ساله‌ی خاندان وستروس را روایت کند. در نتیجه، بازیگران مسن‌تر جایگزین شخصیت‌های جوان‌تر خواهند شد.

داستان سریال «خاندان اژدها» بین ۱۳۱ تا ۱۰۱ «قبل از فتح» (Before the Conquest) می‌گذرد. این بازه‌ی زمانی با فلش‌بکی به شورای بزرگ آغاز می‌شود که ویسیریس تارگرین را به عنوان نفر پادشاه بعدی و وارث تخت آهنین انتخاب می‌کنند. سپس قسمت اول به ۱۱۲ «قبل از فتح» و نهمین سالگرد سلطنت ویسیریس مصادف می‌شود. دختر و وارث او، رینیرا در قسمت اول حدوداً چهارده ساله بود. قسمت دوم شش ماه بعد از قسمت اول را روایت می‌کند و این بازه‌های زمانی در قسمت‌های بعدی طولانی‌تر می‌شوند. تا جایی که اتفاق‌های قسمت سوم، تقریباً سه سال پس از وقایع قسمت دوم هستند. به دلیل این پرش‌های زمانی که در هر قسمت اتفاق می‌افتد، طبعاً بازیگرانی مثل میلی الکاک و امیلی کری، به دلیل ظاهر جوان‌شان، نمی‌توانند نسخه‌های بزرگسال شخصیت‌هایی مثل رینیرا و آلیسنت را بازی کنند. در نیمه‌ی دوم فصل اول و پس از گذشت پنج قسمت، این دو بازیگر سریال را ترک خواهند کرد.

طبیعتاً، بازسازی «خاندان اژدها» مشکلی را پیش روی آن دسته از تماشاگران قرار می‌دهد که به سرعت با این دو بازیگر جوان سریال همذات‌پنداری برقرار کرده‌اند. بسیاری از طرفداران سریال عقیده دارند که تصویر آلکاک از رینیرا بهترین بخش «خاندان اژدها» بوده است. برخلاف «بازی تاج‌وتخت» که تماشاگران شاهد بزرگ شدن کودکان خاندان استارک بودند، ناامیدکننده است که این اتفاق در «خاندان اژدها» رخ نمی‌دهد. با این حال، جهش‌های زمانی از ابتدا به «خاندان اژدها» سر و شکل داد و این موضوع مشخص بود که بازیگران مختلفی قرار است شخصیت‌های سریال را بازی کنند. در اینجا چهار شخصیتی را معرفی می‌کنیم که در فصل اول سریال با بازیگران دیگری آنها را خواهیم دید.

 

رینیرا تارگرین: اما دارسی به جای میلی الکاک

اما دارسی در نقش رینیرا تارگرین به جای میلی الکاک ایفای نقش خواهد کرد. نسخه‌ی دارسی از رینیرا حدوداً ۳۰ ساله خواهد بود. او همچنان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «خاندان اژدها» را به عهده دارد که ورودی مصادف با جنگ داخلی تارگرین‌ها به نام رقص اژدها خواهد بود. تا زمانی که رینیرا به بزرگسالی برسد، اتفاقات بیشماری برای او رخ می‌دهد. شاهزاده خانم ازدواج می‌کند و صاحب فرزند می‌شود. هنگاهی که پدرش، شاه ویسیریس می‌میرد، رینیرا به عنوان وارث او ادعای خود برای تخت آهنین را اعلام می‌کند. اما دوست سابقش یعنی آلیسنت تای‌هاور، پسر خود ایگان دوم را به عنوان پادشاه بعدی درنظر دارد. این همان چیزی است که اژدها را به رقص وامی‌دارد.

 

آلیسنت های تاور

آلیسنت های‌تاور: اولیویا کوک به جای ایمیلی کری

به زودی اولیویا کوک در نقش آلیسنت های‌تاور جای امیلی کری را می‌گیرد. پس از امتناع ویسیریس از ازدواج با لانا ولاریون ۱۲ ساله، او آلیسنت، دوست و همسن دخترش را به عنوان همسر دوم خود انتخاب می‌کند. تا زمان تولد اگون، او همچنان نقش آلیسنت را بازی خواهد کرد. اما به محض ورود به سی سالگی باید منتظر حضور اولیویا کوک در نقش آلیسنت باشیم. امیدواریم که کوک و دارسی همان شمایلی از رینیرا و آلیسنت را به نمایش بگذارند که این دو بازیگر نوجوان به تصویر کشیدند.

 

لینا ولاریون؛ نانا بلوندل به جای نووا فوئلس-موس

لینا ویلرین در قسمت دوم سریال خاندان اژدها معرفی شد. جایی که ویسیریس پیشنهاد ازدواج با او به طرز ناخوشایندی رد کرد. چون لینا فقط ۱۲ سال سن داشت. اما از قسمت سوم، نوا فولیس-موس جوان در نفش لینا جای خودش را به نانا بلوندل می‌دهد. لیدی لانا دختر بزرگ لرد کورلیس ولاریون و پرنسس رینیس تارگرین است. زنی که به ملکه‌ای که هرگز ملکه نبود شهرت دارد. خاندان ولاریون‌ها نه تنها ثروتمندترین خانواده وستروس هستند، بلکه قدرتمندترین نیروی دریایی در هفت پادشاهی را نیز در اختیار دارند. لانا همچنین یک اژدها سوار است و بزرگ‌ترین اژدهای زنده به نام ویگار (Vhagar) از آن اوست.

 

لینور ولاریون: جان مک‌میلان به جای تئو نیت

لینور ولاریون پسر لرد کورلیس و پرنسنس رینیس است. او برادر کوچکتر لاناست که در قسمت سوم سریال در جریان جنگ ولاریون‌ها و شاهزاده دیمون تارگرین با کرب‌فیدر در منطقه‌ی استپ‌استونز معرفی می‌شود. با این حال، همان‌طور که «خاندان اژدها» پیش می‌رود، در قسمت‌های آینده باید شاهد این باشیم که لینور جوان را با بازی تئو نیت ببینیم. لنور نیز مثل خواهرش اژدها سوار است و اژدهای سی‌اسموک (Seasmoke) را برای خودش انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵

👎

نمایش اسپویل