news-background
news-background

کیسی افلک: Blonde را دیده‌ام و فیلم بی‌نظیری است؛ تا مدت‌ها بزرگترین دستاوردم را همکاری با برد پیت در Jesse James می‌دانستم

افلک می‌گوید فیلم «بلوند» با بازی «آنا د آرماس» را دیده است.

«کیسی افلک» که برای اکران درام موزیکال «خام خیالی» (Dreamin’ Wild) به همراه «زویی دشانل» به جشنواره ونیز هفتاد و نهم سفر کرده، می‌گوید فیلم «بلوند» (Blonde) «اندرو دومینیک» با بازی «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» را دیده است.

افلک می‌گوید: ««بلوند» را دیده‌ام و فیلم بی‌نظیری است. چند نسخه از «بلوند» را دیده‌ام و این فیلمی است که وقت زیادی از [دومینیک] گرفت تا منتشرش کند. اما او چنین کارگردانی است. به‌هیچ‌وجه عجله نمی‌کند. فیلم شگفت‌انگیز و زیبایی است.»

افلک در پاسخ به پرسشی پیرامون رابطه‌اش با دومینک فاش کرد که «بلوند» را دیده است. دومینیک، افلک و دشانل در فیلم «قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل» (The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

افلک در بخش دیگری از کنفرانس از تأثیر وسترن «جسی جیمز» بر بازیگری‌اش در «خام خیالی» که اتفاقاً در جشنواره ونیز اکران شده می‌گوید: «به سهم خودم شکست را تجربه کرده‌ام. امیدهای از دست رفته و رؤیاهای واژگون شده. این‌ها فیلم‌ها بدترین‌شان نیستند، اما در فیلم‌های زیادی بوده‌ام که تصور می‌کردم عالی خواهند بود اما چندان عالی از آب درنیامدند. وقتی «جسی جیمز» را به این جشنواره آوردیم استقبال گرمی از آن شد اما به نظر سایر دنیا فاجعه‌ای بیش نبود. شکستی برای یک فیلم پرهزینه. و برای مدتی، تصور می‌کردم بزرگ‌ترین دستاورد من همکاری با «برد پیت» در فیلمی است که کمترین فروش را در گیشه داشته.»

«خام خیالی» داستانی واقعی در مورد خانواده امرسون و زندگی آن‌ها در حواشی واشینگتن را روایت می‌کند و اینکه چگونه این دو برادر آلبومی را ضبط کردند که در دهه ۲۰۱۰ کشف و به یک اثر زیرزمینی محبوب تبدیل شد. «والتون گاگینز»، «جک دیلن گریزر»، «نوآ جوپ» و «کریس مسینا» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«بیل پولاد» که پیش‌تر درام بیوگرافیکال «عشق و امان» (Love & Mercy) «برایان ویلسون» یکی از بنیان‌گذاران گروه «بیچ بویز» را ساخته، نویسنده و کارگردان «خام خیالی» است.

پولاد در ونیز می‌گوید در ابتدا تمایلی به ساختن این فیلم نداشته است: «بیش از حد شبیه به «در جست‌وجوی شوگرمن» (Searching for Sugar Man) به نظر می‌رسید. گفتم نمی‌سازم. و بعد به موسیقی آن‌ها گوش دادم و مقاله را خواندم. اما مهم دیدار با خانواده بود. ملاقات با دانی و تمام اعضای گروه و من مسحور آن‌ها و ویژگی‌هایشان شدم. هیچ‌وقت در فیلم‌ها چنین آدم‌ها را نشان نمی‌دهند، بنابراین می‌خواستم این چالش را بپذیرم.»

افلک در سال ۲۰۱۷ با «منچستر بای د سی» (Manchester by the Sea) برنده اسکار شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید