زمان مطالعه: ۲ دقیقه
Arcane اولین سریال انیمیشن برنده امی نتفلیکس شد
نتفلیکس سرانجام سریال «آرکین» (Arcane) در بخش برنامههای تلویزیونی انیمیشن برنده یک جایزه امی شد. شنبه شب این هفته در مراسم اهدای جوایز «امی هنرهای خلاقانه» (Creative Arts Emmy)، این جایزه در رقابت با «برگر باب» (Bob’s Burgers)، «ریک و مورتی» (Rick and Morty)، «سیمپسونها» (The Simpsons) و «چه میشد اگر» (What If) این جایزه را دریافت کرد.
این پلتفرم استریم در سالهای اخیر با سریالهای انیمیشن «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) و «دهان گنده» (Big Mouth) برای امی رقابت کرده بود.
سریال فانتزی، علمی-تخیلی و ماجراجویانه «آرکین» به کارگردانی و تهیهکنندگی «کریستین لینکه» و صداپیشگی «هیلی استاینفلد»، «کیتی لیونگ»، «الا پرنل»، «کوین الخاندرو»، «هری لوید» و «شهره آغداشلو» با استقبال مخاطبین و منتقدین مواجه شد. «آرکین» که داستانهایی در دنیای بازی محبوب «لیگ افسانهها» (League Of Legends) روایت میکند بنابر گزارش «آیجیان» در ۳۷ کشور در رتبه اول پربینندهترین عناوین نتفلیکس جای گرفت. نتفلیکس پاییز سال گذشته سفارش ساخت فصل دوم «آرکین» را صادر کرد.
سال گذشته سریال «اولیه» (Primal) شبکه ادالت سوییم برنده امی این بخش شده بود. دیگر برندگان این بخش «ریک و مورتی» در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸، «سیمپسونها» در سال ۲۰۱۹، و «برگر باب» در سال ۲۰۱۷ بودهاند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mohammadbs
mohammadbs
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰
بهترین انیمیشن
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ