news-background
news-background

جو رایت سریال تلویزیونی M را بر اساس زندگی بنیتو موسولینی کارگردانی می‌کند

«جو رایت» فیلمساز بریتانیایی که فیلم «تلخ‌ترین ساعت» (Darkest Hour) در مورد «وینستون چرچیل» را در کارنامه دارد، سریال تلویزیونی درام «ام» (M) را بر اساس سرگذشت «بنیتو موسولینی» کارگردانی خواهد کرد.

این سریال بر اساس رمان پرفروش «ام. پسر قرن» (M. Son of the Century) نوشته «آنتونیو اسکوراتی» اقتباس خواهد شد و تولد فاشیسم در ایتالیا و ظهور موسولینی را با رویکردی نوآورانه روایت می‌کند.

«لورنزو می‌یلی» تهیه‌کننده سریال در جشنواره ونیز می‌گوید: «نویسنده درک کرد و با حقایق و اسناد تاریخی و غیره روی کاغذ آورد که موسولینی مردی است که – او و فقط او – فاشیسم و پوپولیسمی که امروز می‌شناسیم را خلق کرد.»

«لوکا گوادانینو» که روز گذشته فیلم «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) با بازی «تیموتی شالامی» را در ونیز روی پرده داشت، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این سریال است.

نویسندگی این سریال هشت اپیزودی که به زودی در رم و با همکاری استودیوهای اسکای و سینه‌چیتا فیلمبرداری خواهد شد، به «استفانو بیسس» سپرده شده که «گومورا» (Gomorrah) و «پاپ جدید» (The New Pope) را در کارنامه دارد.

می‌یلی می‌گوید یک ستاره شناخته‌شده بازیگر نقش موسولینی خواهد بود. دیگر بازیگران سریال معرفی نشده‌اند. این تهیه‌کننده اضافه می‌کند که رایت انتخاب درستی برای کارگردانی سریال است: «روش او برای مواجهه با سیاست [در فیلم «تلخ‌ترین ساعت»] و نحوه تغییر ژانر او را خیلی دوست دارم.» او می‌گوید رایت «عاشق» این پروژه شده و در رم به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۵۴

کارگردان خوبیه. سریال خوبی میشه

نمایش اسپویل