news-background
news-background

کنایه سریال She-Hulk به هواداران مردی که از قهرمانان زن می‌نالند

[حاوی اسپویلر از سریال «شی-هالک»]

تنها سه هفته از پخش «شی-هالک: وکیل دادگستری» (She-Hulk: Attorney at Law) در دیزنی+ می‌گذرد، اما همین سه اپیزود برای دندان‌‌سایی برخی مخاطبین مرد کافی بوده است. سازندگان این مجموعه تلویزیونی چنین واکنش‌هایی را پیش‌بینی می‌کردند، بنابراین در قسمت سوم آن‌ها را هدف گرفتند.

«جنیفر والترز» یا «شی-هالک» با بازی «تاتیانا مسلنی» در قسمت سوم وکالت «ابومینیشن» یا «امیل بلونسکی» با بازی «تیم راث» را می‌پذیرد. در یکی از صحنه‌های این قسمت که بازتابی از دنیای واقعی است، «شی-هالک» در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های منفی مواجه شده است: «چرا همه ابرقهرمان‌ها را دختر می‌کنید؟» یا «خواهش می‌کنم ابرقهرمان زن دیگر بس است» و «چرا امروز همه‌چیز باید زنانه باشد؟» با این حال بسیاری از بینندگان سریال در شبکه‌های اجتماعی واقعی این صحنه را پسندیده‌اند.

پیوستن «مگان دی استالین» به «دنیای سینمایی مارول» در این قسمت تحت عنوان «مردم علیه امیل بلونسکی» (The People vs. Emil Blonsky) اتفاق افتاد. شایعه همکاری این خواننده با مارول از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد اما در روزهای اخیر تأیید شد که او در سریال «شی-هالک» نقش‌آفرینی می‌کند.

در یکی از صحنه‌های قسمت سوم، یک الف تغییرشکل‌دهنده از «آزگارد نو» خود را به شکل «مگان دی استالین» درمی‌آورد تا «دنیس بوکوفسکی» همکار سابق «جنیفر والترز» را فریب دهد. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند همکاری استالین با مارول به این صحنه ختم شده، صحنه پایانی سریال نشان داد که این خواننده در دنیای سریال والترز را استخدام می‌کند. این دو سپس این همکاری را جشن می‌گیرند و شروع به رقصیدن می‌کنند. والترز به استالین می‌گوید: «من حاضرم به خاطرت آدم بکشم مگان دی استالین.»

«کت کویرو» کارگردان این قسمت در مورد این همکاری به «تی‌وی‌لاین» می‌گوید: «صحنه رقص در واقع روز فیلمبرداری اضافه شد، چون تاتیانا بسیار هیجان‌زده بود. او بزرگترین هوادار «مگان دی استالین» است و ما فکر کردیم: «باید به او چیزی ببخشیم» بنابراین این صحنه رقص را ساختیم.»

مسلنی می‌گوید: «بله، به خاطر من بود! همه‌اش به خاطر من بود.» او اضافه می‌کند: «یکی از بهترین لحظاتم در حین فیلمبرداری بود، در میان همه پروژه‌هایی که بازی کرده‌ام. می‌لرزیدم و مضطرب بودم و بعد موسیقی پخش شد و فکر کردم: «من در یکی از موزیک ویدیوهای مگان دی استالین هستم!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۳۶

چه بیکارید یه قسمت نگاه کردم کلا همون بس بوددیگه نگاه نکنم

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۰

تا وقتی هورمون تستسترونشون از مردها کمتره، این انتقاد کاملا وارده

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۳۵

سریال مزخرفی است. کلا مارول بدجوری افت کرده. اون از ثور این از این سریال مسخره. صرفا با فمنیست بازی و داستانهای آبکی میخواد پیش بره. واقعا با وجود ریلیز سریالهایی مثل rings of power و house of the dragon چرا باید کسی وقتش تلف این کنه؟

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸

حرفت حق بود مارول و پیشی و ابرقهرمان فاقد اهمیت و دیدن هستند

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۴:۰۸

مشکلی با قهرمان زن ندارم ولی این سریال و Ms Marvel زباله خالصن

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۳۳

زباله به خودش بگیره حق داره

نمایش اسپویل