news-background
news-background

اولین تیزر فیلم The Son: هیو جکمن در درام جدید فلورین زلر

تیزر فیلم «پسر» به کارگردانی «فلورین زلر» رونمایی شد.

سونی پیکچرز کلاسیکس از اولین تیزر فیلم «پسر» (The Son) به کارگردانی «فلورین زلر» و بازی «هیو جکمن» و «لورا درن» رونمایی کرد.

«ونسا کربی» دیگر بازیگر فیلم در نقش نامادری یک نوجوان که با مشکلات روانی دست به گریبان است، در یکی از لحظات این تیزر زیر لب می‌گوید: «نگاه چشمانش آزاردهنده است.»

فیلم «پسر» توسط زلر و «کریستفر همپتون» برنده‌ اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ «پسر» زلر اقتباس شده و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود. نیکلاس نوجوانی آشفته، غیرصمیمی و خشمگین است که چندین ماه از مدرسه دوری کرده. پیتر می‌کوشد پدر بهتری برای پسرش باشد و به دنبال راهی برای کمک رساندن به اوست. اما وخامت اوضاع نیکلاس کار خانواده را به جای خطرناکی می‌رساند.

«آنتونی هاپکینز» که در «پدر» (The Father) با زلر همکاری کرده بود، در کنار «زن مک‌گراث» بازیگر تازه‌وارد استرالیایی یکی دیگر از بازیگران «پسر» خواهد بود.

«پدر» اولین فیلم بلند زلر با بازی «آنتونی هاپکینز» و «الیویا کولمن» بود و در شش بخش از جمله بهترین فیلم، فیلمنامه‌ اقتباس‌شده، تدوین، طراحی صحنه، بازیگر مرد نقش اول و بازیگر زن نقش مکمل نامزد اسکار شد.

سونی فیلم «پسر» را ۱۱ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید