news-background
news-background

تاریخ پخش Bardo اینیاریتو و دیگر فیلم‌های نتفلیکس برای پاییز ۲۰۲۲؛ اولین تصویر از کریستین بیل در Pale Blue Eyes

نتفلیکس تاریخ پخش فیلم‌هایش در فصل پاییز را تأیید کرده است.

بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس مانند «چاقوکشی ۲» (Glass Onion: A Knives Out Mystery) در فصل اهدای جوایز اکران می‌شوند و تاریخ پخش آن‌ها اعلام شده بود، اما این شبکه تاریخ پخش آثاری چون «باردو» (Bardo) به کارگردانی «الخاندرو اینیاریتو» که در جشنواره ونیز روی پرده خواهد رفت و ۱۲ فیلم دیگر را دقایقی پیش تأیید کرد.

نتفلیکس در مجموع تا پایان سال ۲۰۲۲ چهار فیلم ویژه تعطیلات کریسمس، پنج فیلم کمدی رمانتیک، شش فیلم اکشن و مهیج، ده فیلم خانوادگی، یازده اقتباس ادبی و فیلم‌های دیگری را پخش خواهد کرد.

فیلم «باردو» بنا بر اعلام نتفلیکس در تاریخ ۴ نوامبر اکران خواهد شد. در خلاصه داستان رسمی این فیلم به نویسندگی اینیاریتو و «نیکلاس جیاکوبون» آمده است: «یک کمدی نوستالژیک در کنار یک سیاحت حماسی. شرح وقایع بلاتکلیفی‌ها در جایی که شخصیت اصلی، یک ژورنالیست مکزیکی شناخته‌شده و مستندساز، به کشور زادگاهش بازمی‌گردد و با هویت، روابط خانوادگی و خاطرات گذشته و واقعیت کشورش مواجه می‌شود.»

نتفلیکس فیلم «چشم آبی روشن» (Pale Blue Eye) به کارگردانی «اسکات کوپر» و بازی «کریستین بیل» را ۶ ژانویه آینده در دسترس مشترکین قرار می‌دهد اما پیش از انتشار دیجیتال، آن را دو هفته صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

بیل در فیلم «چشم آبی روشن» که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «لوییس بیارد» نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. این فیلم داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند.

فیلم «شگفتی» (Wonder) ساخته «سباستین للیو» و بازی «فلورنس پیو» در ماه دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد، در حالی که «پینوکیو» (Pinocchio) «گی‌یرمو دل تورو» ۹ دسامبر، و «برفک» (White Noise) «آدام درایور» ۲۰ دسامبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرند. تازه‌ترین ساخته «نوآ بامبک» از ۲۵ نوامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

موزیکال «ماتیلدا» (Matilda the Musical) با بازی «آلیشا ویر» و «اما تامپسون» ۲۵ دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد. داستان فیلم «موزیکال ماتیلدا» در مورد دختری با توانایی‌های ویژه است که سرنوشتش را به دست خود رقم می‌زند در حالی که به دیگران کمک می‌کند زندگی‌شان را تغییر دهند. دیگر بازیگران فیلم «استیون گراهام»، «آندریا رایزبرو»، و «سیندو وی» خواهند بود.

فیلم انیمیشن «وندل و وایلد» (Wendell & Wild) با صداپیشگی «جردن پیل» و «کیگان مایکل-کی» بنا بر اعلام نتفلیکس ۲۸ اکتبر پخش خواهد شد و اقتباس «جان لی هنکاک» از «تلفن آقای هاریگان» (Mr Harrigan’s Phone) «استیون کنیگ» ۵ اکتبر برای استریم به دست مشترکین شبکه می‌رسد.

فیلم «پرستار خوب» (The Good Nurse) با بازی «جسیکا چستین» و «ادی ردمین» ۲۶ اکتبر در نتفلیکس و ۱۹ اکتبر در سالن‌های سینما عرضه خواهد شد. این فیلم داستانی در مورد یک پرستار قاتل زنجیره‌ای به نام «چارلز کالن» با بازی «ادی ردمین» روایت می‌کند که در طول ۱۶ سال جان ۴۰۰ نفر را در نیوجرزی و پنسیلواینا گرفت. کالن با تزریق دوزهای مرگبار انسولین و دیگر داروها قربانی می‌گرفت و تا کنون به ۴۰ قتل اعتراف کرده است.

فیلم «آموزشگاه خیر و شر» (The School for Good and Evil) نتفلیکس به کارگردانی «پل فیگ» ۱۹ اکتبر پخش خواهد شد. این فیلم از رمانی فانتزی و نوجوانانه نوشته «سومان چاینانی» اقتباس شده و داستانی در مورد دوستان صمیمی سوفی و آگاتا روایت می‌کند که ربوده شده و به «آموزشگاه خیر و شر» فرستاده می‌شوند. تلاش آن‌ها برای بازگشت به خانه رابطه دوستی آن‌ها را به آزمون می‌گذارد. «کری واشینگتن» نقش «پروفسور داوی» و «شارلیز ترون» نقش «لیدی لسو» را بازی می‌کنند – دو شخصیتی حاضر در آن آموزشگاه مرموز. «سوفیا آن کاروسو» نقش سوفیا و «سوفیا وایلی» نقش آگاتا را بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید