news-background
news-background

مگان دی استالین پس از چندین ماه گمانه‌زنی وارد «دنیای سینمایی مارول» شد

«مگان دی استالین» این ماه نقش کوتاهی در سریال «پی-ولی» (P-Valley) بازی کرده و برای فیلم «دقلوهای همسان لعنتی» (Fucking Identical Twins) انتخاب شده است. در چند ماه اخیر شایعه ملحق شدن او به «دنیای سینمایی مارول» (MCU) شنیده می‌شد، اما «کات»‌ تأیید کرده است که این خواننده به سریال «شی-هالک» (She-Hulk) پیوسته است.

استالین در مصاحبه با «کات» می‌گوید: «وقتی به [کویین لطیفا و آیس کیوب] نگاه می‌کنم، الهام می‌گیرم که فراتر از موسیقی بروم. حس نمی‌کنم که فقط بازیگر خواهم شد – حس می‌کنم که کارگردان و تهیه‌کننده هم خواهم بود.»

او از آلبوم بعدی‌اش «ترامازین» (Traumazine) می‌گوید: «هر کسی آسیب روحی خودش را تجربه کرده، «ترامازین» مواجهه من است با خودم و چیزهایی که از آن‌ها فرار می‌کردم. تسلی‌بخش است که بدانی دیگران هم ممکن است همان احساسات را تجربه کرده باشند. وقتی اتفاقی برای مردم می‌افتد، فکر می‌کنند:‌ «خدای من، فقط برای من پیش آمده. این عادی نیست، یا من تنها آدم دنیا هستم که این حس را دارد.» اما اینکه بشنوی فرد دیگری در موردش حرف می‌زند تسلی‌بخش‌تر و آشناتر است.»

استالین در سال ۲۰۲۰ با سریال «دختران خوب» (Good Girls) شبکه ان‌بی‌سی برای اولین بار یک نقش تلویزیونی را تجربه کرده بود. او دسامبر سال ۲۰۲۱ برای تولید چند پروژه با نتفلیکس قرارداد بست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۲:۵۵

از سینما تشکر فراوان میکنم که دغدغه های کاربران رو با این خبر های خوب رفع میکنه.

نمایش اسپویل