news-background
news-background

مارک رافلو: هالک «هملت نسل ما» است

رافلو از پیشنهاد بازی چند بازیگر در نقش «هالک» استقبال می‌کند.

«دنیای سینمایی مارول» از سال ۲۰۰۸ تاکنون ادامه دارد و تا آینده نزدیک به گستردگی آن افزوده خواهد شد. در مورد اینکه آیا این یک دستاورد هنری است یا نه بحث‌هایی بسیاری مطرح شده، اما مارول تسلسل تقریباً بی‌نقصی را در طول بیش از یک دهه پدید آورده است.

یکی از معدود خطاهای قابل توجه این فیلم‌ها جایگزینی بازیگر «هالک» بود. «ادوارن نورتون» در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) نقش اصلی را بازی کرد اما در «انتقام‌جویان» (The Avengers) «مارک رافلو» جایگزین او شد. نورتون و مارول اختلاف نظراتی پیدا کرده بودند که در نهایت به اخراج بازیگر منجر شد.

مارول در فیلم‌های بعدی به این جایگزینی ارجاعی نداد، اما در سریال «شی-هالک: وکیل مدافع» (She-Hulk: Attorney at Law) که به تازگی از دیزنی+ پخش شده، «بروس بنر» با بازی رافلو دیوار چهارم را می‌شکند و با چشمکی به بینندگان می‌گوید: «من حالا فرد کاملاً متفاوتی شده‌ام. به معنای واقعی کلمه.»

هرچند بسیاری از هواداران مارول از این شوخی به وجد آمدند، اما رافلو در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید مایل است بازیگران بیشتری را در نقش «هالک» ببیند و او را با «هملت» مقایسه می‌کند.

رافلو می‌گوید: «به نظر من خیلی جالب است. واقعیتی است که اغلب از آن طفره رفته‌ایم، اما حقیقت دارد. اتفاقاً با اد [نورتون] در موردش شوخی کردیم. من گفتم: «مثل هملت نسل ماست. همه فرصتی برای بازی در این نقش پیدا می‌کنند.» و احتمالاً یکی دو نفر دیگر این نقش را بازی خواهند کرد پیش از آنکه تمام شود. مردم خواهند گفت: «یادت می‌آید وقتی هالک شبیه مارک رافلو بود؟ حالا شبیه «تیموتی شالامی» است.»»

«تاتیانا ماسلنی» در سریال «شی-هالک» نقش اصلی را بازی کرده است. رافلو می‌گوید مهم است که راه برای درخشش هالک‌های دیگر باز شود:‌ «وقتی تصمیم گرفتند «شی-هالک»‌ را بسازند – سریالی که به نظر من جذاب و هیجان‌انگیز و شایسته و به موقع بود – اساساً فکر کردم: «آیا تمایل داریم سکان هدایت این شخصیت را به ماسلنی بسپاریم؟» داستان را برایم گفتند که البته از کتاب‌های کامیک می‌دانستم، و واکنش من این بود: «خیلی دوست دارم انجامش دهم.» و بع شکل عجیبی احساس می‌کنم که مشعل را واگذار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۳۶

برای من شخصا ثابت شد ایشون کاملا در حد همون هالکه مغزش آخه این چه مرضیه بازیگرای مارول باید هر چند وقت یکبار یه گلواژه ای تلاوت کنند

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶

کاش حداقل یه شخصیت دیگه رو مثال میزدی. موجودی که فقط میگه !smash چه ربطی به هملت داره...

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰

Know your limits

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۱۳

مقایسه هملت با هالک!؟ نمی دونستم رافلو کمدین هم هست. اینم از چشم انداز جدید سینمای بی ارزش مارول و امثالش(اگر اصلا بشه اسمشو سینما گذاشت)؛ اینکه با یه قالب بندی واحد فیلم میساختن کافی نبود، حالا میخوان از هر شخصیت چندین بار با بازیگر های مختلف استفاده کنن. فقر ایده تا کجا؟ احتمالا قدم بعدی اینه که همون فیلم هایی که قبلا ساختن رو با تیتراژ جدید دوباره اکران کنن؛ قسمت تاثر آورش اینه که دوباره خیل عظیمی از مردم احمق ازش استقبال میکنن.

نمایش اسپویل