news-background
news-background

شایا لباف: از فیلم Don’t Worry Darling اخراج نشدم؛ انتشار ویدیوی خواهش کارگردان فیلم از بازیگر برای ماندن

«شایا لباف» که این هفته فاش کرد به دنبال نقش‌آفرینی در فیلم «پادره پیو» (Padre Pio) به مذهب کاتولیک ایمان آورده و با مطرح شدن اتهام آزار جسمی به خودکشی فکر کرده، تأکید می‌کند که از فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» اخراج نشده است.

وایلد در مصاحبه با «ورایتی» ادعا کرده بود که برای حفظ امنیت «فلورنس پیو» لباف را اخراج کرده و «هری استایلز» را جایگزین او کرده است: «روش کار او با اصول اخلاقی من در حین فیلمبرداری سازگار نبود.»

در پی انتشار مصاحبه وایلد، «ورایتی» گزارش داد که لباف ادعای اخراج از «نگران نباش عزیزم» را تکذیب کرده و می‌گوید به دلیل برگزار نشدن جلسات تمرین از فیلم کناره‌گیری کرده است. لباف دو ایمیلی که برای وایلد ارسال کرده را به اشتراک می‌گذارد و از اظهارات اخیر کارگردان اظهار تأسف می‌کند.

جمعه گذشته، «ورایتی» یکی از ایمیل‌های لباف ۳۶ ساله به وایلد ۳۸ ساله را منتشر کرده است. در این نامه، لباف نقل‌قول‌های وایلد را «طعمه کلیک جذاب» می‌خواند و می‌گوید از روایت کارگردان «گیج» شده است. او به وایلد می‌نویسد: «هر دوی ما دلیل خروج را می‌دانیم. از فیلم کناره‌گیری کردم چون من و بازیگران تو وقتی برای تمرین نداشتیم.»

بازیگر «پسر عزیز» (Honey Boy) علاوه بر این ویدیویی را برای «ورایتی» ارسال کرده که وایلد در تاریخ ۱۹ آگست و چند روز پس از کناره‌گیری برای او ارسال کرده است. وایلد در این کلیپ که به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده، به لباف می‌گوید «هنوز آمادگی» جدایی بازیگر را ندارد. وایلد به نظر به تنش میان «فلورنس پیو» و لباف نیز ارجاع می‌دهد.

وایلد می‌گوید:‌ «من هم دلشکسته‌ام، و می‌خواهم حلش کنم. به نظر من این هشداری است برای خانم فلو [پیو]، و می‌خواهم بدانم که آیا فرصتی به من و به ما می‌دهی یا نه. آیا واقعاً متعهد می‌شود، آیا واقعاً روح و روانش را در این مقطع وقف می‌کند و آیا شما می‌توانید آشتی کنید یا نه – در حالی که به نگاه تو و او احترام می‌گذارم – اما آیا می‌توانید انجامش دهید، نظرت چیست؟ امیدی هست؟ به من اطلاع می‌دهی؟»

پیو تاکنون به حواشی «نگران نباش عزیزم» واکنشی نشان نداده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی اغلب از او حمایت کرده‌اند.

ایمیل لباف به وایلد حاوی جزئیات دیگری در مورد زندگی حرفه‌ای و شخصی او نیست بوده است. او می‌گوید مطرح شدن ادعای اخراج از فیلم باعث شده «خیلی سخت‌تر از چاه بیرون بیایم.»

لباف اضافه می‌کند:‌ «اخراج من هرگز اتفاق نیفتاد، الیویا. و در حالی که کاملاً جذابیت‌های هدایت این داستان به این سمت به سبب وضعیت اجتماعی، و نتایجی که در پی دارد را درک می‌کنم، اما این حقیقت ندارد. بنابراین فروتنانه به عنوان فردی که امیدوار از شرایط را بهتر کند، از تو می‌خواهم که روایت را تا جایی که می‌توانی اصلاح کنی. امیدوارم که هیچ‌یک از این [جزئیات افشا شده] تأثیر منفی روی تو نداشته باشد، و فیلمت از تمامی جهاتی که می‌خواهی موفق باشد.»

لباف در بخش دیگری از ایمیل می‌گوید ۶۲۷ روز است که مشروبات الکلی را ترک کرده و از همسرش میا دختر پنج ماهه‌ای به نام ایزابل به دنیا آورده است.

در سال ۲۰۲۰ و چند ماه پس از جدایی از «نگران نباش عزیزم»، لباف از سوی دوست دختر سابقش «اف‌کی‌ای تویگز» به بدرفتاری جنسی و روانی متهم شد. او هفته پیش در مصاحبه دیگری با «کشیش رابرت بارون» فاش کرد که مطرح شدن این اتهامات باعث شده بود به خودکشی فکر کند: «اسلحه‌ای روی میز داشتم. به رفتن فکر می‌کردم. دیگر نمی‌خواستم زنده باشم وقتی که این اتفاقات افتاد. به خاطر شرمی که هرگز تجربه نکرده بودم – شرمی که باعث می‌شود فراموش کنید چگونه باید نفس کشید. نمی‌دانید به کدام سو بروید. حتی نمی‌توانید مثلاً برای خرید یک تاکو بیرون بروید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۴۱

تنش با پیو نیست، تنش مربوط به موزیک‌ویدیوی رینی کوالی ئه، که با مارگارت کوالی بازی کرده

نمایش اسپویل