news-background
news-background

تریلر فصل پنجم The Handmaid’s Tale: جون به دنبال انتقام

مبارزه برای حقوق زنان ادامه دارد. در تریلر جدید فصل پنجم سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale)، «جون» با بازی «الیزابت ماس» مشعوف از قتل «فرمانده واترفورد» و در حال آمادگی برای رویارویی با «سرنا» همسر داغدار و خشمگین او دیده می‌شود.

هدف جون برای سرنا مشخص است: «من می‌خواهم که او بداند کار من بود.» تریلر با ورود دوباره جون و همراهانش به گیلیاد پایان می‌پذیرد. جون در سخنرانی پرشوری می‌گوید: «من برای فرزندانمان دعا می‌کنم. باشد که آن‌ها زندگی بدون این همه نفرت را تجربه کنند. خدایا، امیدوارم آن‌ها بهتر از ما زندگی کنند.»

در خلاصه رسمی داستان آمده: «جون با عواقب قتل فرمانده واترفورد روبه‌رو می‌شود در حالی که تلاش می‌کند هویت و هدف خود را باز تعریف کند. سرنا که همسرش را از دست داده تلاش می‌کند تا وجهه خود را در افزایش نفوذ گیلیاد در کانادا بالا ببرد. فرمانده لارنس با همکاری نیک و عمه لیدیا تلاش می‌کند تا گیلیاد را اصلاح کند و قدرت بیشتری به دست آورد. جون، لوک و مویرا از راه دور جنگ خود را در راه نجات هانا ادامه می‌دهند.»

«ایوان استراهاوسکی»، «جوزف فاینز»، «سمیرا وایلی»، «الکسیز بلدل»، «آن داود»، «مکس مینگلا»، «مدلین بروئر»، «آماندا بروگل»، «برادلی وایتفورد» و «سم یاگر» از دیگر بازیگران این سریال هستند. فصل ۵ سریال «سرگذشت ندیمه» روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) از شبکه هولو منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳

بالاخره یک روز از زندگی م، چشمانم رو بابت دیدن یک فصل این سریال، در اسید خواهم انداخت.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۵۴

باید تمومش کنن تا ضعیف‌تر از این نشده.

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۱

بهترین سریال فانتزی و علمی تخیلی که دیدم

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۰۴

من فصل یک رو دیدم خیلی شبیه ایران 40 سال اخیر بود. امیدوارم بتونم به زودی همه فصلهاشو ببینم

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۸

این سریال مسلا ندیدی چون نه فانتزیه نه علمی تخیلیه

نمایش اسپویل