news-background
news-background

ویرجینیا پتن آخرین بازیگر بزرگسال بازمانده از فیلم It's a Wonderful Life درگذشت

پتن آخرین بازیگر بزرگسال بازمانده از فیلم «چه زندگی شگفت‌انگیزی» بود.

«ویرجینیا پتن ماس» آخرین بازیگر بازمانده فیلم «چه زندگی شگفت‌انگیزی» (It's a Wonderful Life) «فرانک کاپرا» ۱۸ آگست در ۹۷ سالگی درگذشت. «کارولاین گرایمز» که به عنوان یک کودک بازیگر در «چه زندگی شگفت‌انگیزی» با ماس همکاری کرده، در فیسبوک درگذشت او را تأیید کرده است.

ماس در «چه زندگی شگفت‌انگیزی» نقش «روث دیکین بیلی» همسر «هری بیلی» با بازی «تاد کارنز» و برادر زن «جرج بیلی» با بازی «جیمز استوارت» را بازی کرده بود. او آخرین بازیگر بزرگسال بازمانده از آن فیلم بود.

«کروز دابلیو. ماس» همسر «وریجینیا ماس» در سال ۲۰۱۲ گفته بود: «ویرجینیا تنها دختری بود که «فرانک کاپرا» مستقیماً با او قرارداد بسته بود. همه بازیگران دیگر در آن فیلم از استودیویی دیگر قرض گرفته شده بودند. اما جینی با آن استودیو نبود و «فرانک کاپرا» عملاً با او برای این فیلم قرارداد امضاء کرد.»

ماس در چهار فیلم دیگر از جمله وسترن «عقاب سیاه» (Black Eagle) در سال ۱۹۴۸ نقش‌آفرینی کرد و سپس بازنشسته شد. آخرین فیلم او کمدی «خوش‌شانس» (The Lucky Stiff) در سال ۱۹۴۹ با بازی «دروتی لامور»، «برایان دانلوی» و «کلر ترور» بود.

ماس که در سال ۱۹۴۹ ازدواج کرد و در آن آربر میشیگان ساکن شد، در سال ۲۰۱۲ از علت بازنشستگی خود گفته بود: «نمی‌توانستم خودم را تا آخر عمر در این کار ببینم. می‌خواستم دقیقاً آنچه هستم باشم. آن آربر، میشیگان، یک همسر عالی، فرزندان عالی، و مفید بودن برای جامعه. برای جامعه سخت کار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید