news-background
news-background

تیزر سریال The Last of Us: اولین تصاویر از پدرو پاسکال، بلا رمزی و نیک آفرمن

در حالی که همه نگاه‌ها به شبکه اچ‌بی‌او دوخته شده بود تا سریال پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) پخش شود، فرصت غنیمت شمرده شد و اولین تصاویر از سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) رونمایی شد. اچ‌بی‌او با انتشار یک تیزر سریال‌هایی که پاییز ۲۰۲۲ و سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند را معرفی کرده که یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها سریال پسا-آخرالزمانی «آخرین بازماندگان ما» است.

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جول» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

دیگر بازیگران سریال «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «استورم رید»، «نیک آفرمن»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» «مری بارلت»، «نیکو پارکر» و «مرل دندریج» خواهند بود. «کرگ میزین» خالق سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) و «نیل دراکمن» کارگردان بازی «آخرین بازماندگان ما» نویسندگان اقتباس خواهند بود. «علی عباسی» فیلمساز ایرانی تبار فیلم تحسین‌شده «مرز» (Border) یکی از کارگردانان فصل اول «آخرین بازماندگان ما» خواهد بود.

سریال دیگری که به زودی از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد، فصل دوم «نیلوفر سفید» (The White Lotus) با بازی «آبری پلازا»، «تئو جیمز»، «تام هالندر»، «هیلی لو ریچاردسون»، «مایکل امپریولی» و «اف مری آبراهام» است. در تیزر جدید شبکه، وعده پخش سریال فصل چهارم «وراثت» (Succession) در سال آینده میلادی نیز داده شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹

صداپیشه شخصیت الی توی بازی هم که اشلی جانسونه قراره نقش یه زنیو توی همین سریال بازی کنه .

نمایش اسپویل