news-background
news-background

الک بالدوین: پس از اظهار نظر ترامپ در مورد تیراندازی فیلم Rust می‌ترسیدم هوادارنش من را به قتل برسانند

بالدوین می‌گوید نگران حمله هواداران «دونالد ترامپ» بوده است.

«الک بالدوین» که در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی نقش «دونالد ترامپ» را بازی کرده، در مصاحبه با سی‌ان‌ان می‌گوید پس از اظهار نظر رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد تراژدی فیلم «راست» (Rust) نگران جانش بوده است.

به فاصله کوتاهی پس از کشته شدن «هالینا هاچینز» فیلمبرداری وسترن «راست» با اشتباه بالدوین در تیراندازی، ترامپ این بازیگر را سرزنش کرده بود و به پادکست «کریس استیگال»  گفته بود: «مرد مشکل‌داری است. یک مشکلی دارد. چندین سال است او را تحت نظر دارم. با گزارشگران وارد زد و خورد می‌شود. روانی است. مغز ندارد. و معمولاً وقتی یک نفر چنین باشد، به نظر من، باید ربطی به او داشته باشد.» ترامپ در ادامه پرسیده بود: «هرچقدر هم که کوتاهی کرده باشند، یعنی می‌دانید که افراد دیگری مسئول این تجهیزات و اسلحه‌ها بوده‌اند… اما حتی اگر پرش کرده باشند اتفاق عجیبی است – شاید خودش آن را پر کرده.»

بالدوین جمعه گذشته در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «رئیس جمهور سابق ایالات متحده گفت من احتمالاً به عمد به آن زن تیراندازی کرده‌ام. برای اولین بار به چنین چیزی فکر کردم... و نگران شدم که چه اتفاقی ممکن است برای من بیفتد. چون با ترامپ مواجه بودیم که مردم را به رفتارهای خشونت‌آمیز تشویق کرده و انگشت اتهام را به سمت من گرفته بود و می‌گفت مسئولیت آن مرگ با من است. هزار درصد نگران آدم‌هایی هستم که به دستور رئیس جمهور سابق به ساختمان کنگره حمله کردند و یک مأمور قانون را کشتند. یک نفر را کشتند.»

بالدوین ادعا می‌کند که ماشه اسلحه‌ای که در دست داشته را نکشیده است. هفته گذشته در گزارش‌های اف‌بی‌آی فاش شد که اسلحه بالدوین نمی‌توانسته بدون کشیدن ماشه تیراندازی کند. دادستانان هنوز اتهامی علیه بالدوین مطرح نکرده‌اند اما وکیل بازیگر می‌گوید متهم شدن او یک «دادرسی غیرمنصفانه بزرگ» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳

ایشون خودش جز تهیه کننده های فیلم بوده و مقصر اصلی داستان یکیش همین ایشون بوده

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۴

بنظر میاد خیلی عمدی کشته از اونجایی که ماشه رو خودش کشیده.

نمایش اسپویل