news-background
news-background

اوون ویلسون: مارول به خاطر اسپویلرهای سریال Loki من را چندین بار سرزنش کرد

ویلسون برای فصل دوم سریال «لوکی» بازخواهد گشت.

«اوون ویلسون» فصل دوم سریال ابرقهرمانی «لوکی» (Loki) را اسپویل نخواهد کرد. ستاره «مهمانان ناخوانده عروسی» (Wedding Crashers) که در «لوکی» نقش «موبیوس ام. موبیوس» را بازی کرده، در مصاحبه با «کامیک‌بوک» فاش می‌کند که مارول به خاطر فاش کردن داستان سریال او را چند مرتبه سرزنش کرده است.

ویلسون در مورد فصل دوم می‌گوید: «باید ببینیم با این یکی چه پیش می‌آید. فوراً حواسم را جمع می‌کنم چون خیلی سخت می‌گیرند.» وقتی «آریل شولمن» یکی از کارگردانان «دفاتر سری» (Secret Headquarters) در این مصاحبه مشترک از ویلسون می‌پرسد آیا مارول او را سرنزش کرده است یا نه، پاسخ می‌دهد:‌ «بله. بله، چندین مرتبه.»

ویلسون به یاد می‌آورد: «وقتی فاش کردم که در نقش «مأمور موبیوس» سبیل دارم، پیامی نامبارک دریافت کرده که گفته بود: «[به اصطلاح بیسبال] ضربه خطا.» نمی‌دانستم از طرف کیست. تحقیق کردیم و فکر می‌کنم که شاید «کوین فایگی» با یک گوشی موبایل اعتباری یا چنین چیزی تماس گرفته بود. اما هیچ‌وقت تأیید نشد.»

«فلورنس پیو» بازیگر «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول نیز اخیراً در صفحه اینستاگرامش جزئیایت از سریال را اسپویل کرده بود. او در آن زمان نوشت: «فکر نمی‌کردم پست اظهار علاقه به سریالی که در آن بازی کرده‌ام حذف شود...»

«پل سارکر» وکیلی که سابقه همکاری با مارول را دارد در «ردیت» گفته است که مارول می‌تواند ادعا کند بازیگرانی که اسپویل‌ها را به اشتراک می‌گذارند قرارد خود را نقض کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید