news-background
news-background

همکاری رابرت دنیرو و بری لوینسون در فیلم درام گانگستری Wise Guys

«رابرت دنیرو» در فیلم درام گانگستری «آدم‌های زرنگ» (Wise Guys) با «بری لوینسون» همکاری خواهد کرد. این دو پیش‌تر در فیلم تلویزیونی نامزد امی «جادوگر دروغ‌ها» (The Wizard of Lies)، «الان چه شد» (What Just Happened) در سال ۲۰۰۸ و «سگ را بجنبان» (Wag the Dog) و «خفتگان» (Sleepers) همکاری کرده بودند.

«آدم‌های زرنگ» یا «اراذل فیلمی تاریخ است و داستانی در مورد دو مرد آمریکایی ایتالیایی تبار به نام‌های «ویتو جنوویز» و «فرانک کاستلو» روایت می‌کند که دو تشکیلات جداگانه تبهکاری در اواسط قرن بیستم ایجاد کردند. جنوویز در سال ۱۹۵۷ تلاش کرد کاستلو را ترور کند. «ددلاین» گزارش داده است که دنیرو در این فیلم نقش هر دو شخصیت را بازی می‌کند.

«نیکلاس پیلگی» نویسنده نامزد اسکار «رفقای خوب» (Goodfellas) فیلمنامه این فیلم را به نگارش درمی‌آورد. پیلگی در سال ۱۹۸۵ کتاب «زرنگ‌ها: زندگی یک خانواده مافیایی» (Wiseguy: Life in a Mafia Family) را منتشر کرده و «مارتین اسکورسیزی» فیلم «رفقای خوب» را بر اساس آن ساخته است، اما این فیلم کلاسیک ارتباطی با فیلم لوینسون نخواهد داشت.

لوینسون برنده اسکار فیلم‌های «مرد بارانی» (Rain Man)، «صبح به‌خیر» (Good Morning)، «داینر» (Diner) و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد و اخیراً فیلم نامزد امی «بازمانده» (Survivor) را برای اچ‌بی‌او و سریال «دوپسیک» (Dopsick) هولو را ساخته است.

دنیرو که دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد، اخیراً فیلمبرداری وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) اسکورسیزی با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» را به پایان رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید